Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Vista] ntdll.dll problemen bij Office

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik help iem. met z'n pc, maar kom er zelf ook ff niet uit.
Bij alle office programma's krijg ik een foutmelding, welke ligt bij ntdll.dll
Problem Event Name: APPCRASH
Application Name: OUTLOOK.EXE
Application Version: 12.0.6316.5000
Application Timestamp: 46c64caf
Fault Module Name: ntdll.dll
Fault Module Version: 6.0.6000.18000
Fault Module Timestamp: 4549bdc9
Exception Code: c0000005
Exception Offset: 0003b39d
OS Version: 6.0.6000.2.0.0.768.3
Locale ID: 1033

Additional Information 3: bfef
Additional Information 4: e8adce1c2b9e7be834b4063ac3c53863
Ik heb al rond gekeken naar wat de fout kan zijn, ik heb Net Framework geinstalleerd, maar nogsteeds blijven de problemen. Verder is inderdaad ook norton geinstalleerd, maar die wil degene die ik probeer te helpen liever niet verwijderen omdat ze net enkele dagen geleden weer betaald heeft voor het abbo voor een jaar te verlengen.

Iem enig idee?

ty,
groeten

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:35:
Verder is inderdaad ook norton geinstalleerd, maar die wil degene die ik probeer te helpen liever niet verwijderen omdat ze net enkele dagen geleden weer betaald heeft voor het abbo voor een jaar te verlengen.
Je kunt 'm allicht verwijderen om uit te sluiten dat 't daar aan ligt; blijkt het niet de oorzaak dan zet je 'm terug; is het wél de oorzaak dan meld je het en vraag je (desnoods) om een refund.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
ok dankje, kga het nu eens herinstalleren :)

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:54:
ok dankje, kga het nu eens herinstalleren :)
Nee, eerst verwijderen, dan kijken of het probleem er nog is, zo ja: lag het niet aan dat onderdeel*, zo nee, herinstalleren: probleem terug? Schuldige gevonden. Probleem nog steeds weg? Opgelost :P

* Er is overigens een kans dat dat 'onderdeel' een permanente 'beschadiging' ergens heeft veroozaakt waardoor verwijderen niet helpt, maar dat laten we dan maar even buiten beschouwing.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• NATStudent
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 13:46
Het kan zijn dat het bestand ntdll.dll beschadigd is. Je kunt Windows dat laten controleren (en indien nodig het bestand laten repareren).

Open de command prompt als administrator en typ:
sfc /scannow
gevolgd door enter.

Zie ook hier.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb norton gedeinstalleerd, nogsteeds het probleem.
Toen heb ik (Terwijl norton nogsteeds gedeinstalleerd was), hetgene van NATStudent uitgevoerd. maar daar krijg ik als die klaar is de melding dat er geen fouten zijn gevonden?

Verder krijg ik nog wel steeds die foutmelding met 'Microsoft office ...' werkt niet.En na daar op kruisje te hebben geklikt krijg ik een foutmelding ''Kan de toepassing niet juist initaliseren(0*80000003) Klik op OK om de toepassing te beeidigen''

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je het al eens onder een ander gebruikersprofiel geprobeerd? Goeie kans dat er iets kapot is geraakt... Verder past dit denk ik beter in het Office-forum:
Client Software Algemeen > Officesuites en -software

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu ook een 2e acc aangemaakt, alleen daarop werkt het ook nog niet helaas :(

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Vista met SP1?
En heb je via "programma's" in het configuratiescherm al eens een reinstall of repair van je officeinstallatie gedaan?

Aan norton icm office 2007 ligt het iig niet per definitie, de verhalen hierboven over refunds etcetera lijken me dan ook wat voorbarig...

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1