Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Vista] Wordpad loopt steeds 5 seconden vast bij openen .rtf

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik hier X:\planning.rtf
X:\ is een verwijzing met winsubst naar C:\My Business Folder\
Ik gebruik Microsoft FolderShare om alle files synchroon te houden op alle 3 workstations.

Het duurt alleen steeds een paar seconden... voordat ik echt bezig kan gaan met werken, sinds een paar dagen... er staat dan steeds "bezig met indelen..."

Geldt voor alle bestanden op de computer, ook administratie.rtf in Mijn Documenten.

(Kan iemand de titel updaten naar Wordpad ipv Wordpress?)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2008 14:34 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Maak even een Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif topicreport aan ;)

Dus hij opent het document en na 5 seconden kan je gewoon werken? Is je bestand ineens veel groter geworden? Je roept hier een aantal bestanden, maar zonder de eigenschappen kunnen we niet zoveel vertellen :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reactie. Het gebeurt sinds ik een netwerkprinter heb ingesteld ben ik nu achter, daarmee kom ik al een stuk verder.

Ook bij nieuwe documenten krijg ik de vertraging van enkele seconden.

Update: Probleem opgelost door verwijderen netwerkprinter, uitschakelen was waarschijnlijk ook voldoende.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2008 14:58 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:20:

Als jij ook nog weet te vertellen welke Windows variant je het over hebt - dan zetten we dat er ook nog bij.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Awwww :$ zo lief.

Windows Vista
Wordpad
Traagheid met opstarten Wordpad, bleek achteraf door netwerkprinter te komen.