Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PC] Deus Ex 1 - NPC (Gordon Quick) reageert niet

Pagina: 1
Acties:

• mada
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-07-2023
Zojuist de ROM van Versalife gedownload zodat beide Triads DTS kunnen gebruiken.
Nu is de Primary Objective om naar de tempel te gaan zodat Max Chen en Gordon Quick een truce kunnen sluiten. Echter: in de tempel staat alleen Max Chen, Gordon staat nog bij de tempel van T Tong. Aanspreken kan niet, hij blijft recht voor zich uit kijken. K heb geprobeerd dat kleine ventje te prodden, dan zegt ie iets in de trant van dat ie me zou vermoorden als ik geen bekende was van Tong, daarna doet ie weer niks. Zo kan ik dus niet verder in het spel aangezien ik mn objective niet kan vervullen. Tips?

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
"Zojuist de ROM van Versalife gedownload zodat beide Triads DTS kunnen gebruiken."

Ik kan je niet helemaal volgen, wat is dat Versalife precies en is het legaal die ROMs te downloaden?

• mada
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-07-2023
Ehh is dit een grap?
Wat ik beschreef is onderdeel van het verhaal van het spel.

Maargoed, ik heb al een oplossing gevonden: schiet eenmaal op Quick en ren vervolgens naar een deel van de map dat geladen moet worden. Als je teruggaat naar de tempel staat Quick er nu wel!