Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[Flash 8] coordinaat bug "invalid size and position"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In mijn Flash 8 slide presentation hebben mijn objecte extreme coordinaten, bv. 4628822, 300; alhoewel het volgens de ruler 500,0 zou moeten zijn. Hoe het hier toe komt: geen idee. Bij elke nieuwe presentatie is coordinaat 0,0 op de ruler niet 0,0 bij MC properties. Als ik probeer een dergelijk object probeer te berwerken krijg ik gelijk de melding: "invalid size and position". Als ik het op 0,0 zet dan verdwijnt het van de stage, ook na uitzoomen is het niet te vinden.

Is er een mogelijkheid om de grid te resetten? Of hebben jullie een andere of betere tip? Helaas kan ik hierover weinig vinden als ik zoek naar "flash 8 slide presentation coordinate bug".

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 15:01

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

Kun je een voorbeeld geven, ergens een bestand online zetten; ik snap namelijk maar half wat je bedoelt.

Stoer; Marduq

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 12:46:
"flash 8 slide presentation coordinate bug".
offtopic:
Googlen is ook een kunst; allereerst zou ik de versie weglaten, vette kans dat andere versies er ook wel eens last van hebben en zo niet dan kom je vanzelf bij 8 uit. Daarnaast ga je er van uit dat het een bug is, maar wie zegt dat? Misschien doe je iets verkeerd? Presentation is een loos woord dat waarschijnlijk in 1 op de 2 pagina's over flash wel wordt genoemd en dus weinig toevoegt aan wat je precies wil hebben en coordinate kan natuurlijk ook als position en andere synoniemen worden geschreven. Een enkele query zal dus ook weinig opleveren; stoei eens met wat keywords en kijk verder dan je neus lang is. Of het iets oplevert zeg ik niet, maar ik vond deze query niets wat ik zelf zou gebruiken als ik naar zoiets op zoek zou zijn. Just my €0.02

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 12:46:
ik hierover weinig vinden als ik zoek naar "flash 8 slide presentation coordinate bug".
addendum: ...en varianten met synoniemen, enz. "slide presentation" is een template soort in flash (8)

In simpele woorden: zet een object op de grid 'linksboven' dus op punt 0.0 normaalgesproken. Flash geeft echter een ander coordinaat aan.