Zes pallets, een paar vierkante kilometer dekzeil en een zooi verroeste spijkers is geen troep. Dat is een hut in ontkenningsfase.
Verwijderd
http://office.microsoft.c...tlook/HP052430791033.aspx
IK heb hier zelf uiteraard op gegoogled, maar waar ik op uit kom is precies wat je nu linked.Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 22:10:
En wat had je zelf al gevonden (googlen op disable reminder outlook bijvoorbeeld)
http://office.microsoft.c...tlook/HP052430791033.aspx
Ik kan voor alle nieuwe afspraken die ik zelf aanmaak de reminder uitschakelen (gedaan, bevalt goed). of ik kan voor een gemaakte afspraak waar de reminder nog op staat de reminder handmatig uitschakelen.
Dit doet helaas niets met de afspraken die mijn agenda binnenkomen doordat een collega/secretaresse een afspraak plant. Deze hebben altijd een standaard reminder van 15 minuten. Dit is niet te veranderen door bv. bovengenoemde setting bij mijn outlook, of door bij het maken van de afspraak geen reminder mee te geven (ja, ook al geprobeerd).
Ik kan voor de 10-tallen afspraken die ik per week krijg handmatig de reminder uitschakelen (doe ik nu), maar liever zie ik een instelling waarmee ze er gewoon niet zijn.
Als die instelling er niet is, dan heb ik pech.
Zes pallets, een paar vierkante kilometer dekzeil en een zooi verroeste spijkers is geen troep. Dat is een hut in ontkenningsfase.
Via de wizard rules laat je een scriptje runnen dat de reminder uitschakelt bij elk ontvangen vergaderverzoek.
How to create a script for the Rules Wizard in Outlook
[ Voor 11% gewijzigd door Lustucru op 22-08-2008 09:52 . Reden: linkje ]
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
Daar was ik al bang voorLustucru schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:51:
Pech niet, maar je moet even aan het werk
Via de wizard rules laat je een scriptje runnen dat de reminder uitschakelt bij elk ontvangen vergaderverzoek.
How to create a script for the Rules Wizard in Outlook
OK, dan moet ik maar eens goed in de Outlook VBA gaan duiken.
Dank je wel!
1
2
3
4
| Sub ReminderVerwijderen(Item As Outlook.MeetingItem) Item.ReminderSet = False Item.Save End Sub |
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
Dank je,Lustucru schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:13:
zo moeilijk is het niet:
code:
1 2 3 4 Sub ReminderVerwijderen(Item As Outlook.MeetingItem) Item.ReminderSet = False Item.Save End Sub
daar had ik waarschijnlijk 3 uur over gedaan
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)