Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

De webpagina kan niet worden weergegeven

Pagina: 1
Acties:
  • 631 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Een maat van mij krijgt deze melding om de haverklap, na meestal een tijdje gewacht te hebben krijgt hij uiteindelijk die melding.

Dit krijgt hij niet altijd, maar bij willekeurige websites. Zijn browser is IE, maar in FF geeft het ook problemen.

Wat is hier de mogelijke oorzaak van, en hoe fix ik dit?

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:48
Treed het zelfde probleem op als hij een live cd (bijv Ubuntu) gebruikt? Of als hij open dns gebruikt? Hoe ziet de host file eruit, het netwerk waar de pc zich in bevindt etc? Virus en spy/mal ware vrij?

[ Voor 7% gewijzigd door asfaloth_arwen op 21-08-2008 12:08 ]

Specs

Verwijderd

Topicstarter
asfaloth_arwen schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 12:07:
Treed het zelfde probleem op als hij een live cd (bijv Ubuntu) gebruikt? Of als hij open dns gebruikt? Hoe ziet de host file eruit, het netwerk waar de pc zich in bevindt etc? Virus en spy/mal ware vrij?
Met de Live CD weet ik het niet, want dat kan ik nu niet uitproberen.

Open dns? host file? :X

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:48
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 12:12:
[...]
Ok, doe dat dan asap ;)
Google? Verder, scan de pc eens op virussen en andere vieze beestjes ;)

En nogmaals, specificaties en beschrijving van de PC en het netwerk zijn niet overbodig. Kun je die sites wel pingen? Post je relevante instellingen (zoals DNS server etc)

Lukt het met een andere pc op die aansluiting wel om de pagina's te openen? (danwel deze met een live cd)

[ Voor 28% gewijzigd door asfaloth_arwen op 21-08-2008 12:24 ]

Specs

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 12:12:
[...]

Als je die vragen al niet kan beantwoorden dan wordt het toch eerst tijd om je basiskennis eens bij te spijkeren.

Dan moet ik ook nog eens erbij zeggen dat een topic voor iemand anders' probleem openen nooit handig is als je zelf al geen idee hebt waar je mee bezig bent.

Kortom:
Zoals in de Windows Clients - Policy uitgelegd staat mist er aan dit topic veel te veel wat er wel hoort aanwezig te zijn.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.