Toon posts:

Limewire op acer one Fedora

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

zal het nog maar eens proberre :P
Ik heb dus een acer aspire one (een netbook met linpus)
wat gebaseerd is op fedora. ik zoek dus een download programma ala limewire (op basis van het gnutella-netwerk)
ik heb zelf al museek geprobeerd maar krijg helaas een foutmelding bij het installeren.
dus als iemand een rpm weet die het bij mij zal gaan doen dan hoor ik het graag.

Mvg

• Dr. Horrible
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-01 15:01
Je kan Frostwire proberen. Dat is gebaseerd op limewire maar dan helemaal open source.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

java installeren is ook wel handig als je limewire of frostwire aan de praat wilt krijgen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hoe heb je geprobeerd die te installeren? Waar heb je die vandaan? Welke foutmelding kreeg je? Hoe heb je die gevonden, en stonden daar niet meer alternatieven? Waarom probeer je niet gewoon de linux-versie van limewire?

Verwijderd

google is uw vriend:

http://www.google.be/sear...+fedora&btnG=Zoeken&meta=

su
yum install (programma naar keuze)
ofte
yum install gtk-gnutella

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nou dus frostwire gedownload, werkt ook ,althans het beginscherm. maar dat komt omdat er nog geen java opzit. waar o waar haal ik dat vandaan? is er een gewone rpm van java of moet ik dat via een heel script downloaden?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-01 01:08

job

Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 13:54:
Ik heb nou dus frostwire gedownload, werkt ook ,althans het beginscherm. maar dat komt omdat er nog geen java opzit. waar o waar haal ik dat vandaan? is er een gewone rpm van java of moet ik dat via een heel script downloaden?
Anders zoek je zelf even voortaan?
http://www.java.com/nl/download/manual.jsp

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je bent niet de eerste die java wil installeren volgens mij, dus al eens op google gezocht naar "fedora java", "linpus java", "fedora java install" of iets dergelijks?

Verwijderd

Topicstarter
k java staat erop. maar als ik frostwire wil starten doet hij nog niets. en limewire geeft de foutmelding bij installatie dat jre er niet op staat. terwijl ik precies de howto gevolgd heb en hetzelfde resultaat had. hij moet er dus opstaan. zijn er eigenlijk nog andere downloadprogrammaś die niet werken met java? net als Kazaa vroeger? gewoon rpm opstarten en dowloaden?

edit; heb nou dus nicotine gedownload en geinstalleerd. maar om te openen moet ik toch op alt+2 drukken en dan de naam intypen? dus nicotine.noarch? maar dit lukt dus ook weer niet.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2008 19:07 ]

Pagina: 1