Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Als je nu eens bij je beeld/HDMI instellingen handmatig alle mogelijke resoluties aanvinkt (dus geen auto-detect doet), dus 576, 720p, 1080i én 1080p, in welke resolutie start GT5P dan op?
Nickname does not reflect reality
1080i en 1080p kan ik waarschijnlijk niet gebruiken op mijn HD-ready tv.
Ik zal het eens testen.
Vroeg me alleen af of het normaal is dat de tv dan knippert en resoluties test.
Tevens de vraag: Kan ik dat ook in GT5 aanpassen of alleen in de opties van de PS3 ?
Ik zal het eens testen.
Vroeg me alleen af of het normaal is dat de tv dan knippert en resoluties test.
Tevens de vraag: Kan ik dat ook in GT5 aanpassen of alleen in de opties van de PS3 ?
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
GT5P "pakt" gewoon de resolutie waar de PS3 op is ingesteld.
Ik heb zelf ook een HDReady tv maar heb de maximale resolutie bij de PS3 op 1080i gezet, ik vind dat het menu mooier en wat scherper. GT5P zal opstarten in 1080-mode en je tv er een 720p signaal van maken. Dat wil zeggen, als je handmatig dus die instelling hebt gedaan in je settings. Ik zou ook gewoon even 1080i als max-res proberen. Als je dan bijv. een hi-res film afspeelt zal die ook in 1080i naar je tv gaan en wordt er ook 720p van gemaakt.
Dat de tv knippert en zo is mogelijk, ik heb dat ook, dan wordt er ofwel geswitched naar een andere resolutie dan wel vindt er een HDMI-handshake plaats.
Ik heb zelf ook een HDReady tv maar heb de maximale resolutie bij de PS3 op 1080i gezet, ik vind dat het menu mooier en wat scherper. GT5P zal opstarten in 1080-mode en je tv er een 720p signaal van maken. Dat wil zeggen, als je handmatig dus die instelling hebt gedaan in je settings. Ik zou ook gewoon even 1080i als max-res proberen. Als je dan bijv. een hi-res film afspeelt zal die ook in 1080i naar je tv gaan en wordt er ook 720p van gemaakt.
Dat de tv knippert en zo is mogelijk, ik heb dat ook, dan wordt er ofwel geswitched naar een andere resolutie dan wel vindt er een HDMI-handshake plaats.
Verwijderd
Volgens mij wordt GT5 geinstalleerd op de resolutie die je tijdens de installatie hebt.
Ik heb GT5 geinstalleerd met 720p, als ik nu naar 1080i schakel en GT5 opstart gaat ie terug naar 720p.
Als je geinstalleerd hebt op 576p, dan kan je hem beter overnieuw installeren.
Ik heb GT5 geinstalleerd met 720p, als ik nu naar 1080i schakel en GT5 opstart gaat ie terug naar 720p.
Als je geinstalleerd hebt op 576p, dan kan je hem beter overnieuw installeren.
Ik heb mijn tv ook pas, en alle games zijn dan ook geinstalleerd in 576-resolutie. Nu doen ze het echter allemaal "gewoon" in high-res hoor. Het spel kijkt op het moment van spelen naar de instellingen.
Welke is de beste dan?
Ik dacht altijd dat een HD-Ready tv signalen van 1080i niet kon weergeven?
Daarom was ik ook een beetje huiverig om deze uit te testen met HDMI kabel en de TV met PS3
Mijn tv ondersteund de volgende:
1080i
720P
576P
576i
480P
480i
Ik dacht altijd dat een HD-Ready tv signalen van 1080i niet kon weergeven?
Daarom was ik ook een beetje huiverig om deze uit te testen met HDMI kabel en de TV met PS3
Mijn tv ondersteund de volgende:
1080i
720P
576P
576i
480P
480i
[ Voor 20% gewijzigd door freddyathlon op 21-08-2008 15:09 ]
Kapot gaan kan er niets hoor. Dan zou betekenen dat je ook nooit een 1080p-film zou kunnen afspelen via de PS3, en dat gaat prima hoor.
Je tv zal ELK signaal omrekenen naar "zijn eigen" resolutie, wat 1365x720 zal zijn of daaromtrend.
Gewoon dus de hoogste resolutie instellen op je PS3 en kijken wat er met het spel gebeurt. Kwaad kan het nooit.
Je tv zal ELK signaal omrekenen naar "zijn eigen" resolutie, wat 1365x720 zal zijn of daaromtrend.
Gewoon dus de hoogste resolutie instellen op je PS3 en kijken wat er met het spel gebeurt. Kwaad kan het nooit.
Pagina: 1