Toon posts:

Nieuwe MBP kopen, of wachten ?

Pagina: 1
Acties:
  • 444 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit dit bericht te kloppen op mijn 2.2ghz / 120Gb@5400 Rpm / 4 Gb / 128Mb-graka macbook pro. Hij's nu iets meer dan een jaar oud, en eigenlij kzit ik nu zo langzamerhand aan een nieuwe.

Ik reis enorm veel voor mijn werk, en de machine is langzamerhand wat gammeller aan het worden. Ook gebruik ik veel toepassingen tegelijk, en hoewel dat nog redelijk goed gaat, zou het allemaal wel wat rapper mogen.

Ik ben ontzettend goed te spreken over deze machine, maar zo langzamerhand is het tijd voor een nieuwe. Ik wil gewoon weer een MBP kopen maar nu met iets betere specs, iets als dit :
2.5Ghx / 200Gb@7200 Rpm / 4 Gb / 256~512Mb graka.

Nou zou ik vandaag gewoon maar de apple store kunnen gaan en er een ophalen...maar misschien is er binnen een maand een nieuwe. Nou houdt ik me vrij veel bezig met deze machines, maar ik heb werkelijkwaar geen idee wanneer de nieuwe updates worden verwacht.

Meningen, ideeen en inside information meer dan welkom! ;-)

Verwijderd

Voor dat soort vraagjes over Apple producten kijk ik altijd even hier: http://buyersguide.macrumors.com

Die houden bij hoe lang een serie ongeveer gemiddeld meegaat en wanneer we dus een update kunnen verwachten. Bij de MacBook Pro staat dat het einde van deze serie nabij is en dat je beter kunt wachten op dat moment.

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 10:15:
Voor dat soort vraagjes over Apple producten kijk ik altijd even hier: http://buyersguide.macrumors.com

Die houden bij hoe lang een serie ongeveer gemiddeld meegaat en wanneer we dus een update kunnen verwachten. Bij de MacBook Pro staat dat het einde van deze serie nabij is en dat je beter kunt wachten op dat moment.
Het klopt anders lang niet altijd. Kijk maar naar de Apple Cinema Displays. Die staan al iets van een jaar op 'don't buy, updates soon'. En er is nog steeds niks nieuws aangekondigd ;)

Verwijderd

sOid schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 10:26:
[...]

Het klopt anders lang niet altijd. Kijk maar naar de Apple Cinema Displays. Die staan al iets van een jaar op 'don't buy, updates soon'. En er is nog steeds niks nieuws aangekondigd ;)
Een scherm is dan ook net even iets anders denk ik. :) Maar als indicatie voor bij de aanschaf van een computer kun je het iig gebruiken lijkt mij. En als de MacBook Pro het momenteel nog doet dan zou ik even wachten voor de zekerheid. :)

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:02

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Ik zou als ik jou was ook even september afwachten. Intel heeft nieuwe QuadCores aangekondigd voor die maand, speciaal voor notebooks...

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Zoals met al dit soort koopadviestopics: als je het nodig hebt, koop 'm dan. Heb je 'm niet perse nodig, wacht dan tot de volgende update. In dat geval heb je of een nieuwe voor de huidige prijs, of een oude voor een gereduceerde prijs. In ieder geval is er hier niemand met inside informatie en kunnen we alleen maar speculeren :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.