Toon posts:

maak een datakabel voor nokia 3210?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
em tja zie topic? hoe maak je zo'n ding als het goed is is het wel mogelijk toch?
weet iemand waar ik info erover kan vinden?

Verwijderd

Topicstarter
er staat niks bij voor 3210 en je moet lid zijn om te downen"?
nog andere ideen?

Verwijderd

Topicstarter
ok ok ik heb een schema gevonden maar......... er staat niet bij welk soort kabel je nodig hebt? is dat eentje van een seriele muis? want datakabel sluit je aan op com-poort?

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Het is niet zo makkelijk om zelf een datakabel te maken: in de seriele connector zit namelijk nog een printplaat met wat specifieke elektronica....

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Is heel lastig.
Ik heb er eentje gekocht voor 40 piek. Dat is f35,-- en f5,-- piek verzendkosten.

Klaar.

Wat is die site ook maar weer...
oh ja www.stuntprijzen.net daar heb ik hem weg.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
ja maar kan toch met de kabel van een seriele muis? ik heb toevalig zo'n stekkertje in de muis met van die pinnetjes als het aan mij ligt past het precies?
dat moet toch lukken? bijv. voor het unlocken?

Verwijderd

Op woensdag 21 februari 2001 19:02 schreef Shaolin het volgende:
ja maar kan toch met de kabel van een seriele muis? ik heb toevalig zo'n stekkertje in de muis met van die pinnetjes als het aan mij ligt past het precies?
dat moet toch lukken? bijv. voor het unlocken?
Nee, het gebruikt idd een rs232 aansluiting maar dan komt er nog het een en andere electronica dingetjes tussen.
Bespaar je de manuren en bestel er een voor 35,-

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-01-2025
Inderdaad, ik heb het ook overwogen om zelf een kabel te maken (heb alle schema's als je wilt), maar in de nokiakabel zit ook een speciale RS232 chip... allemaal veelsteveel tijd voordat je het bij mekaar hebt en werkend hebt.. ik heb dus gewoon een 3210 kabel gekocht voor m'n (trillende & blauwe LED's) 3210 en dat kosste me 35 piek. doet het meteen en de connector past direct zonder gepruts.

Ik@Nederlands.com als je een trillende 3210 wilt !

Concrete Loop Watercooling

Verwijderd

Manuel, laat die soldeerbout nou maar in de houder staan, en koop een kant en klare :)
Want ik heb zelf ook geprobeerd datakabel te maken, maar die elecronica is nog niet zo makkelijk :(
Pagina: 1