Ik heb in Italië een iPhone 3G 8GB gehaald en deze bij een Franse Apple Reseller geactiveerd (nog niet geregistreerd) omdat ik niet langer wilden wachten met het gebruiken van dit apparaat.
Nu ik weer thuis ben heb ik de iPhone op mijn iTunes aangesloten en geregistreerd om het toestel wat meer te kunnen aanpassen en te synchroniseren.
Voor mijn vakantie had ik al mijn adressen op mijn Macbook geordend, en zoveel mogelijk gegevens toegevoegd (adressen, geboortedatum, nummers etc)
Tijdens een eerste synchronisatie worden de contacten, bladwijzers en kalenders gesynchroniseerd en in de iPhone 3G verschijnen deze ook. Alleen bij het controleren van de contacten zie ik dat er willekeurig gegevens ontbreken.
Soms bevat de contactpersoon wel de telefoonnummers, maar niet het adres.
Soms wel de telefoonnummers, het adres maar niet de geboortedatum.
Soms alleen maar de telefoonnummers etc.
Ik heb er geen logica in kunnen vinden waarom sommige gegevens ontbreken.
Geprobeerd:
Gezocht:
Op de supportpagina's van Apple m.b.t. de iPhone 3G. Daar de verschillende pagina's over contacten, iTunes, synchroniseren doorgenomen.
Hier stond een tip bij de Windows!! versie (dus niet voor mij van toepassing) van iTunes om een optie
"Synchronisatiegeschiedenis opnieuw instellen" aan te vinken.
Onder iTunes voorkeuren > synchroniseren heb ik deze optie niet kunnen vinden. Is deze optie er op de OS X versie van iTunes niet, of staat deze ergens anders?
Op GoT zelf onder zoektermen zoals iTunes, iPhone 3G, sync, synchroniseren, contacten, niet 100% etc.
Nu is de hoeveelheid informatie over de iPhone 3G en iTunes zo veel dat ik best iets over het hoofd heb kunnen zien.
Vragen:
Macbook (jan. '08)
iPhone 3G 8GB
Mac OS X met laatste updates
iTunes 7.7.1
iPhone firmware 2.0.2 (zonder jailbreak)
Nu ik weer thuis ben heb ik de iPhone op mijn iTunes aangesloten en geregistreerd om het toestel wat meer te kunnen aanpassen en te synchroniseren.
Voor mijn vakantie had ik al mijn adressen op mijn Macbook geordend, en zoveel mogelijk gegevens toegevoegd (adressen, geboortedatum, nummers etc)
Tijdens een eerste synchronisatie worden de contacten, bladwijzers en kalenders gesynchroniseerd en in de iPhone 3G verschijnen deze ook. Alleen bij het controleren van de contacten zie ik dat er willekeurig gegevens ontbreken.
Soms bevat de contactpersoon wel de telefoonnummers, maar niet het adres.
Soms wel de telefoonnummers, het adres maar niet de geboortedatum.
Soms alleen maar de telefoonnummers etc.
Ik heb er geen logica in kunnen vinden waarom sommige gegevens ontbreken.
Geprobeerd:
- Opnieuw te synchroniseren, meerdere keren geprobeerd maar geen effect.
- Optie aangevinkt in iTunes om adresboek te vervangen, geen effect.
Gezocht:
Op de supportpagina's van Apple m.b.t. de iPhone 3G. Daar de verschillende pagina's over contacten, iTunes, synchroniseren doorgenomen.
Hier stond een tip bij de Windows!! versie (dus niet voor mij van toepassing) van iTunes om een optie
"Synchronisatiegeschiedenis opnieuw instellen" aan te vinken.
Onder iTunes voorkeuren > synchroniseren heb ik deze optie niet kunnen vinden. Is deze optie er op de OS X versie van iTunes niet, of staat deze ergens anders?
Op GoT zelf onder zoektermen zoals iTunes, iPhone 3G, sync, synchroniseren, contacten, niet 100% etc.
Nu is de hoeveelheid informatie over de iPhone 3G en iTunes zo veel dat ik best iets over het hoofd heb kunnen zien.
Vragen:
- Heeft iemand dit probleem ook en heb je dit kunnen oplossen? (
)
- Is het mogelijk alle contacten op de iPhone 3G in 1 keer verwijderen? (Ik wil toch een compleet nieuwe sync proberen).
Macbook (jan. '08)
iPhone 3G 8GB
Mac OS X met laatste updates
iTunes 7.7.1
iPhone firmware 2.0.2 (zonder jailbreak)