nTune in het Engels (US English) installeren

Pagina: 1
Acties:

• SqnLdr
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Sinds vandaag ben ik de trotse eigenaar van een Galaxy 9600GT low profile :D. Maar, nu wil ik een beetje met de fan/clocks enzo gaan kloten dus besluit ik nTune te installeren. Ik krijg het echter niet voorelkaar om de interface in het Engels te krijgen. Ik heb de nieuwste versie van de nVidia site gepakt. Maar, het installatiebestand is de international versie (kan de Engelse nergens vinden...) en hij installeert em automatisch in het Nederlands (bah!)

Ik draai Vista x86 buisiness in het Engels

Wat niet hielp:
1) Taal en locatie instellen op US of op UK
2) NVIDIA nTune Localization Remover 1.0 (gevonden via google... maar, geeft foutmelding: geen drivers gevonden)

Wie weet de oplossing?

• DaLoona
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-05 20:51

DaLoona

Certified nutcase since 1974

Gebruik Rivatuner en geen nTune.
nTune wil nog wel eens problemen geven en daarbij is rivatuner uitgebreider en makkelijker imo.

Edit:

En welke taal maakt niets uit, tenzij je perse engels wil gebruiken.
Ik heb zelf XP x64, engels en daarin heb ik gewoon Nederlandstalige programma's lopen.
Zoals gezegd, het is maar wat je wil ;)

[ Voor 43% gewijzigd door DaLoona op 21-08-2008 10:30 ]

MSI X870E Carbon Wifi#9800X3D#NZXT Kraken 280#GB RTX5090 Gaming OC#32GB Kingston DDR5@6400MHz, C30, A-die#Samsung 850 EVO 500GB, OS#Samsung 870 EVO 2TB#Crucial MX500 1TB#WD SN850 Black 2TB#Be Quiet! Dark Power Pro 13, 1600W#Be Quiet! Shadow Base 800 FX

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-05 21:49
Dan moet je downloaden via de US site, dat werkte ooit wel bij Nvidia, op het moment weet ik het niet ;)

• SqnLdr
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
@daloona
Rivatuner heb ik er ook op staan, maar ik vond het wel mooi dat het in het CPL geintegreerd was. Ja, ik wou perse Engels. Hmm, ik denk dat ik mijn volgende reinstall de taal in het begin maar op Engels zet... blijkbaar onthoudt het ding toch iets ookal wijzig je de instelling.

@alex
Thx, maar dat werkt niet meer :).