pc wil niet opstarten

Pagina: 1
Acties:

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:30

@r!k

It is I, Leclerq

Topicstarter
Ik heb hier een deslpro EP staan die een beetje moeilijk doet. Hij wil niet opstarten maar geeft ookgeen enekel indicatie wat er mis is. Er knippert of piept dus helemaal niks. Het is het celeron 300 model, heeft iemand hier ervaring mee? en zo, ja weet diegene wat er mis kan zijn? Ik heb al alles eruitgehaald en geprobeerd op te starten met alleen de harddisk erin.

Een hele rij microsoft certificeringen.

• Bjurrun
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-06 15:56
bekend verschijnsel van EPtjes. je processor zit met een gammele constructie in je moederbord. door te schudden met het ding wil het wel eens werken. het beste is om terug te gaan en dan word er onder garantie een nieuw mobo ingedaan. Heb ik al zovaak gezien bij die dingen, valt heel makkelijk op te lossen, maar compaq houdt zijn poot stijf |:(

• We Are Borg
  • Laatst online: 22:41

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op woensdag 21 februari 2001 14:12 schreef ErikH het volgende:
Ik heb al alles eruitgehaald en geprobeerd op te starten met alleen de harddisk erin.
Ja, dat werkt ook niet. Moet wel een dimmetje, een processor, heb je toch echt nodig:):).

• Bjurrun
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-06 15:56
het grote probleem is dat het slot voor je processor gaar is geworden hierdoor. dus testen heeft weinig zin, gewoon terug gaan en ze fixen het voor je, meestal is dit 1 business day dus als je hem vandaag nog optijd brengt is die morgen al klaar als het een goed bedrijf is.

• @r!k
  • Laatst online: 20:30

@r!k

It is I, Leclerq

Topicstarter
Helaas, ding hebben we al zo'n 2 jaar of meer. Zit geen garantie meer op. Maar zeker weten dat het het processorslot is?

Een hele rij microsoft certificeringen.

Verwijderd

Met hardware weet je nix zeker....
Pagina: 1