Toon posts:

installeren software op acer aspire one

Pagina: 1
Acties:
  • 1.367 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
ik wil software op mijn acer installeren. Nu heb ik rete verstand van Linux (Linpus Lite).
Kortom...ik wil Base (openoffice) toevoegen op mijn acer maar...hoe doe je dit?
Ik heb, zoals een andere topic e.e..a heeft voorgedaan, wat opties toegevoegd waardoor ik met mijn rechtermuisknop thans een menu in beeld krijg. Als ik dan de optie software toevoegen/verwijderen aanklik wordt om een Root-wachtwoord gevraagd....
Tja..ook al zou ik dit weten:
1. waar haal ik Base vandaan?
2. hoe kan ik dit installeren en toevoegen in het werkmenu
Wie is super in Linux en kan mij verder helpen?
groetjes

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:44
openoffice moet je denk ik hier downloaden als je deze bedoelt:
http://nl.openoffice.org/downloaden.html
dan bij linux kiezen ofzo.
verder kan ik je niet helpen, heb nog nooit met linux gewerkt. maar google is your friend, heb je zelf ook al gezocht?

groetjes

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:43

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 20:30:
Hoi,
ik wil software op mijn acer installeren. Nu heb ik rete verstand van Linux (Linpus Lite).
Kortom...ik wil Base (openoffice) toevoegen op mijn acer maar...hoe doe je dit?
Ik heb, zoals een andere topic e.e..a heeft voorgedaan, wat opties toegevoegd waardoor ik met mijn rechtermuisknop thans een menu in beeld krijg. Als ik dan de optie software toevoegen/verwijderen aanklik wordt om een Root-wachtwoord gevraagd....
Tja..ook al zou ik dit weten:
1. waar haal ik Base vandaan?
2. hoe kan ik dit installeren en toevoegen in het werkmenu
Wie is super in Linux en kan mij verder helpen?
groetjes
Ik denk persoonlijk dat je meer met deze vraag kan in het linux subforum( zelfs die is er op Tweakers. Van alle markten thuis :+ ) Hier kunnen ze je verder helpen met vrij duidelijk advies en je zeker weten verder helpen met je schattige minilaptopje O+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Verwijderd

Topicstarter
Nou,
om een lang verhaal kort te maken!
Geef mij maar Windows XP! Het heeft zijn kuren en tekortkomingen maar dat Linux is voor waardeloze troep! Bah..wat een gegoochel en gedoe!
Misschien ben ik zoals zovelen verpest door Microsoft en haar producten maar het zij zo!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:43

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 20:24:
Nou,
om een lang verhaal kort te maken!
Geef mij maar Windows XP! Het heeft zijn kuren en tekortkomingen maar dat Linux is voor waardeloze troep! Bah..wat een gegoochel en gedoe!
Misschien ben ik zoals zovelen verpest door Microsoft en haar producten maar het zij zo!
Volgens mij heb je dan niet eens rustig je best gedaan. Het moet in principe goed werken als je maar de juiste bron hebt waar je het vandaan plukt. Oprecht als je deze zelfde vraag maar een andere instelling had gezegd om een gemiddeld forumganger met verstand op linux gebied jou zo netjes geholpen dat elke leek het goed kan.

Het enige probleem is dat je met de huidige zwaarheid van XP wel direct minimaal 1GB aan ram mag hebben want mijn broertje heeft nu in een AMD athlon 64 2800+ en 512MB aan ram en alles gaat schokkend tot zeer schokkend bij hem. Toen hij 1GB had niet meer.

Dus of je gaat geld en mogelijk ook garantie riskeren voor XP of je gaat met Linux nog een kans wagen omdat het gewoon standaard al goed werkt maar jij niet met de juiste insteek hebt gezocht :+ Kom gewoon eens met je problemen aankloppen bij het Non windows threadje en laat je Tweakers bloed de vrije loop door je aderen en hersenen stromen. Durf te wedden dat het je wel lukt :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:39
De CSL is niet bedoelt voor software vragen. Die kun je beter stellen in "Non Windows Operating systems", dat staat ergens tussen de "Softe Goederen".

Dit topic doe ik op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.