iets met lenzen
sjah.. hebben ze ook eens lol, staan ze ook eens op #1
Verwijderd
Mini flush? Op hun proxy stond 11 Enodes. ja E nodes, dat is een factor 1000 P nodes. We vrezen dat er weer een bug in de client zit. zulke getallen kunnen niet. dus bereid je maar voor op het feit dat er binnenkort een bededeling komt dat OGR opnieuw gestart moet worden.
Dan kunnen we wel meteen keihard beginnenOp woensdag 21 februari 2001 16:55 schreef stupid het volgende:
Mini flush? Op hun proxy stond 11 Enodes. ja E nodes, dat is een factor 1000 P nodes. We vrezen dat er weer een bug in de client zit. zulke getallen kunnen niet. dus bereid je maar voor op het feit dat er binnenkort een bededeling komt dat OGR opnieuw gestart moet worden.
da's allang weer verholpen, hun proxy stond in een loop maar alles is nu weer okeOp woensdag 21 februari 2001 16:55 schreef stupid het volgende:
bovendien staan wij vandaag ook weer op onze rechtmatige eerste plaats
Als ik niet per ongelijk mijn 6k van mijn notebook had geflushed, hadden we het vandaag (stats van 21-02) niet gered.Op donderdag 22 februari 2001 08:01 schreef Sequence het volgende:
[..]
da's allang weer verholpen, hun proxy stond in een loop maar alles is nu weer oke
bovendien staan wij vandaag ook weer op onze rechtmatige eerste plaats
Gelukje bij een ongelukje.
ff niets
Pagina: 1