anandtech heeft een mini OGR MFje gehouden

Pagina: 1
Acties:

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-05 08:58
las op hun forum en zag ook in de stats dat ze vandaag 592,425 en wij 415,660 wat opzich ook niet slecht is , tis jammer dat we van de p1 positie afzijn gestoten

iets met lenzen

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

sjah.. hebben ze ook eens lol, staan ze ook eens op #1 :P

Verwijderd

Mini flush? Op hun proxy stond 11 Enodes. ja E nodes, dat is een factor 1000 P nodes. We vrezen dat er weer een bug in de client zit. zulke getallen kunnen niet. dus bereid je maar voor op het feit dat er binnenkort een bededeling komt dat OGR opnieuw gestart moet worden.

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:42

Exterazzo

Qeasy

Op woensdag 21 februari 2001 16:55 schreef stupid het volgende:
Mini flush? Op hun proxy stond 11 Enodes. ja E nodes, dat is een factor 1000 P nodes. We vrezen dat er weer een bug in de client zit. zulke getallen kunnen niet. dus bereid je maar voor op het feit dat er binnenkort een bededeling komt dat OGR opnieuw gestart moet worden.
Dan kunnen we wel meteen keihard beginnen :)

Audentia

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Op woensdag 21 februari 2001 16:55 schreef stupid het volgende:
da's allang weer verholpen, hun proxy stond in een loop maar alles is nu weer oke :)

bovendien staan wij vandaag ook weer op onze rechtmatige eerste plaats :P

• FlipFlap
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-05 08:47

FlipFlap

Tweakeroid sinds 28_01_2001

Op donderdag 22 februari 2001 08:01 schreef Sequence het volgende:

[..]

da's allang weer verholpen, hun proxy stond in een loop maar alles is nu weer oke :)

bovendien staan wij vandaag ook weer op onze rechtmatige eerste plaats :P
Als ik niet per ongelijk mijn 6k van mijn notebook had geflushed, hadden we het vandaag (stats van 21-02) niet gered.

Gelukje bij een ongelukje. :7

ff niets

Pagina: 1