Beste medetweakers. Het is zover, vandaag laptop + LCD scherm gejat op klaarlichte dag... Het belangrijkste is uiteraard de data op de laptop. Die data schreef ik weg via Windows Vista backup naar een netwerkshare op een computer die onze geliefde inbrekers gelukkig hebben laten staan. Nu is dus de vraag, weet iemand een manier om deze backup terug te zetten via een Windows XP machine? De backup is op zich leesbaar, er zijn veel mappen die er als volgt uitzien:
"Backup Files 2007-10-31 211409"
"Backup Files 2007-10-31 220522"
etc.
In deze mappen staat steeds een ZIP bestand met de laatste nieuwe/gewijzigde bestanden.
De vraag is dus eigenlijk: hoe lees ik al deze mappen/zip-bestanden terug naar de normale directorystructuur. Uiteraard weet ik dat ik daarvoor Vista zou moeten gebruiken. Maar ik vermoed dat het wel even duurt voor ik weer een Vista laptop heb.
Ik hoef vast niet te vermelden dat ik zeer geholpen zou zijn met een antwoord...
"Backup Files 2007-10-31 211409"
"Backup Files 2007-10-31 220522"
etc.
In deze mappen staat steeds een ZIP bestand met de laatste nieuwe/gewijzigde bestanden.
De vraag is dus eigenlijk: hoe lees ik al deze mappen/zip-bestanden terug naar de normale directorystructuur. Uiteraard weet ik dat ik daarvoor Vista zou moeten gebruiken. Maar ik vermoed dat het wel even duurt voor ik weer een Vista laptop heb.
Ik hoef vast niet te vermelden dat ik zeer geholpen zou zijn met een antwoord...