Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Filmpje opgenomen , te lang voor Youtube

Pagina: 1
Acties:
  • 3.409 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb een filmpje opgenomen met mijn n82. Deze heb ik geupped naar Youtube, maar hij wordt niet geplaatst omdat hij 11:21 duurt. Het mag maar 10 minuten zijn.

Nu is mijn vraag, kan ik dit mp4 filetje afkappen op 10 minuten en met welk programma moet dat?

Hebben jullie daar enig idee van ? Bedankt alvast, Groetjes,
Tom

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-10 00:27
(jarig!)
Er zijn tig programma's die dit kunnen. Probeer eens virtualdub, al ben ik niet zeker van of deze mp4 pakt.

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-11 14:52
Windows Movie Maker?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta= :?

Dit vind ik vooral een goede tip (weliswaar engels, maar doom9 heeft veel goede tutorials op dit gebied) : http://forum.doom9.org/archive/index.php/t-88183.html

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Je kunt hem ook gewoon uploaden op een website als feebs.nl, daar mag je wel gewoon langere filmpjes op plaatsen en is gelijk de kwaliteit beter.

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Je kunt hem ook splitsen, en in twee delen posten.

Ik vindt die 10 minuten ook zwaar klote, maargoed...dan maar opdelen.

Kan prima met Windows Movie Maker...lekker simpel en doet wat het moet doen.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik stel voor dat je problemen die zo eenvoudig zelf uit te vogelen zijn in het vervolg ook gewoon zelf oplost. Volgens mij ben je al eerder gevraagd om hierop te letten; zie nogmaals Policy: Alle regels die op het forum gelden voor tips over hoe je wel een topic start

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.