ok ben momenteel bij een klant van mij en hij heeft het volgende "probleem" als hij een nieuwe distributielijst aanmaakt, en de email vervolgens verstuurd, dan kunnen de mensen echter gewoon zien aan wie de email verstuurd is, hij vertelde mij dat dit wel mogelijk was in windows mail? omdat outlook 2007 natuurlijk voor de zakelijke markt is, is het vreemd dat dit niet??? mogelijk is in outlook 2007.
heb zelf nml net een test email gemaakt via een group-mail genaamd test, hier zaten 3 email adressen in, als ik daarna na mijn webmail ga zie ik gewoon de 3 email addressen... het gene wat ik dus moet hebben is dat hij een email stuurt naar bijv klanten, dat hier dan ook klanten blijft staan en niet een opsomming van alle email adressen, dit ziet immers niet-professioneel uit.
heb zelf nml net een test email gemaakt via een group-mail genaamd test, hier zaten 3 email adressen in, als ik daarna na mijn webmail ga zie ik gewoon de 3 email addressen... het gene wat ik dus moet hebben is dat hij een email stuurt naar bijv klanten, dat hier dan ook klanten blijft staan en niet een opsomming van alle email adressen, dit ziet immers niet-professioneel uit.