Toon posts:

Laptop kopen op Amazon.de

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

ik heb besloten een nieuwe laptop aan te schaffen, maar om de meeste "bang" voor mijn "bucks" te krijgen ben ik in Duitsland aanbeland via de site Geizhals.at, die mij doorstuurde naar Amazon.de. Voor geinteresseerden heb ik hier de link.

Mijn vraag was hoe de ervaringen zijn met A. Laptops kopen uit Duitsland(of het buitenland voor mijn part) en B. Hoe de ervaringen zijn met Amazon.de.

Zou iemand mij ook kort kunnen uitleggen hoe (of een link geven met uitleg of iets dergelijks) het zo'n beetje in zijn werk gaat, als het gaat om het aanschaffen van producten via Amazon in het algemeen, of het nou .de is of .com.

Alvast bedankt

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zit je dan niet met een Duitse toetsenbordindeling?

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 14:20

Haan

dotnetter

Noork schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 15:00:
Zit je dan niet met een Duitse toetsenbordindeling?
Was ook mijn eerste gedachte, plus waarschijnlijk een Duits OS + software.

Als je het plaatje in de link inzoomt, zie je inderdaad een 'qwertz' toetsenbord

[ Voor 16% gewijzigd door Haan op 20-08-2008 15:06 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

Topicstarter
shizzle, goed punt. Daar had ik nooit aan gedacht. Dan toch maar uit Nederland halen...

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Garantie-technisch is dat wellicht ook verstandiger. Naast dat zou ik als jou was bestellen bij een bedrijf dat goed bekend staat, om nare verassingen te voorkomen. Kost wat meer, maar dan heb je ook wat.

• Jiffy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-01 17:46

Jiffy

God, you're ugly!

Exorcist schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 15:20:
Naast dat zou ik als jou was bestellen bij een bedrijf dat goed bekend staat, om nare verassingen te voorkomen.
Amazon doet totaal niet moeilijk over terugzenden/garantie/support is mijn* ervaring (zowel persoonlijk als via kennissen), dus daar zou ik me niet druk om maken. De 'qwertz'-indeling zou voor mij idd een groter struikelblok zijn...

*Jiffy heeft zelf alleen maar boeken & dvd's aangeschaft via Amazon, maar kennissen ook apparatuur e.d.

Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order...

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:13

Christiano007

Ich bin der champion

Je kunt ze natuurlijk ook vragen of ze dezelfde ook in QwertY versie hebben?

De OS, tjah dat zou niet echt een groot probleem moeten zijn om te veranderen (6) ;)

Ter land, ter zee en in de kroeg

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Daar komt bij dat het nog geeneens een goede aanbieding is (check hier). En een Fujitsu Siemens... Ik werk in een PC Shop en de garantieafwikkeling van deze laptops laat echt te wensen over. Voor mij in ieder geval nooit een Fujitsu Siemens.

[ Voor 17% gewijzigd door silmaril8 op 23-08-2008 11:46 ]

Pagina: 1