I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
misschien bij www.highgreen.nl ?
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
Misschien bij Highgreen zegt ie dan......
Denk je dat ik achtelijk ben ofzo?
Als eindgebruiker kan je niet bij een fabrikant kopen. Ik heb daar inmiddels al geinformeerd. Maar zij verwijzen me weer door naar de groothandel, waar ik dus ook niet kan kopen.
Denk je dat ik achtelijk ben ofzo?
Als eindgebruiker kan je niet bij een fabrikant kopen. Ik heb daar inmiddels al geinformeerd. Maar zij verwijzen me weer door naar de groothandel, waar ik dus ook niet kan kopen.
Voor de zoveelste keer, bij www.highgreen.nl kun je WEL bestellen, ze hebben mij ook netjes mijn kast enz. opgestuurd....
ok, thnx voor de info. Ik heb highgreen al weer een mailtje gestuurd. Wel vreemd dat ze die optie niet zelf aandragen.
Eens kijken wat dat kastje kost.
BTW Iemand nog interesse in een Inwin S500
Oh THERMO nog een vraagje:
Zijn die Highgreen kastjes een beetje van goed kwaliteit?Qua stevigheid en afwerking bedoel ik dan?
Eens kijken wat dat kastje kost.
BTW Iemand nog interesse in een Inwin S500
Oh THERMO nog een vraagje:
Zijn die Highgreen kastjes een beetje van goed kwaliteit?Qua stevigheid en afwerking bedoel ik dan?
Shuriken,
heb je 'm al gekocht?
ik wil 'm voor een collega bestellen, dus ik ben wel benieuwd naar je ervaringen...
heb je 'm al gekocht?
ik wil 'm voor een collega bestellen, dus ik ben wel benieuwd naar je ervaringen...
Jah, ik ben wel tevreden, er is wat lak af, maar maakt niet uit hij wordt toch gespoten, en komt omdat ik nogal eens wat hardhandig wil zijn
Zie advertenties in de computer techniek, daar heeft highgreen meestal een ad in staan. Als het goed is zitten ze in breda en kan je er gewoon bestellen.
Pagina: 1