Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Mysql probleem na importeren actie

Pagina: 1
Acties:
  • 822 views

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-11 08:34
nadat ik een importeer actie maak vanaf een andere server krijg ik de volgende foutmelding :

Query failed. Data too long for column 'ind_sec_status' at row 1

ik heb de hele database afgezocht naar de ind_sec_status maar kan deze nergens vinden om aan te passen zodat de data wel groter mag zijn.

de website was/is een kant en klare package welke je met een paar simpele stappen zou kunnen installeren alleen bij het importeren van de mails krijg ik toch een fout melding..

server draaid iis 6 en met een Mysql server.

moet ik de query ind_sec_status uitvoeren of is hier meer aan de hand ?

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11 14:26

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Er is niet meer aan de hand. De query die je uitvoert wil teveel data in de ind_sec_status kolom zetten (met een insert of update). Thats it. Je zult toch echt de query moeten controleren of de makers van je package eens moeten aanspreken.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• AjDuLion
Creepy schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:58:
Er is niet meer aan de hand. De query die je uitvoert wil teveel data in de ind_sec_status kolom zetten (met een insert of update). Thats it. Je zult toch echt de query moeten controleren of de makers van je package eens moeten aanspreken.
kan ik de grote van de query die gemaakt mag worden niet aanpassen ?

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:44

lier

MikroTik nerd

angel00008 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 14:07:
kan ik de grote van de query die gemaakt mag worden niet aanpassen ?
Wat bedoel je precies met de grootte van de query ? Wil je de data afkappen op een bepaalde lengte ?

Wat hier gebeurt (althans wat ik denk) is dat de (lengte van de) data die je in een veld wil stoppen te lang is.

Eerst het probleem, dan de oplossing

• AjDuLion
lier schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 15:28:
[...]

Wat bedoel je precies met de grootte van de query ? Wil je de data afkappen op een bepaalde lengte ?

Wat hier gebeurt (althans wat ik denk) is dat de (lengte van de) data die je in een veld wil stoppen te lang is.
ervoor zorgen dat de data niet te lang is voor de query.

ik heb all gezocht in de php files maar kan nergens de verwijzing naar de ind_sec kan vinden waardoor ik dus niet de data kan aanpassen (en ik ben een totale mysql bobo)

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:46

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Je hebt de data doorzocht en je hebt de php bestanden doorzocht, maar het gaat hier toch echt over een kolom in de database. Je zult dus in je database definitie op zoek moeten naar de kolom eigenschappen.

Echter lijkt het meer op een support probleem van het te installeren package dan op een probleem met MySQL. De Devschuur is niet bedoeld voor het leveren van support op producten van derden. Het lijkt me handiger wanneer je dit probleem neerlegt bij de leverancier van je pakket.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.