Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Exchange 2003] Dubbele handtekening in OWA

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik heb al veel gezocht op google maar kan het probleem wat ik heb niet terug vinden.

Ik maak gebruik van Outlook Web Access. De server daar achter is een Windows 2003 Server met Exchange 2003.

Zodra ik inlog en een nieuw e-mail bericht wil opstellen krijg ik eerst de volgende melding:

Op deze pagina bevinden zich zowel beveiligde als onbeveiligde items. Wilt u de onbeveiligde items weergeven?

Deze melding komt twee keer. Na deze beide keren met JA beantwoord te hebben komt de handtekening er twee keer in te staan (onder elkaar). In de handtekening zijn twee verschillende afbeeldingen opgenomen. Als ik deze afbeeldingen eruit haal gaat het wel goed.

Bij het beantwoorden of doorsturen van een e-mail krijg je maar één keer de melding en komt er ook maar één keer een handtekening.

De melding op zich is niet erg, maar is wel vervelend dat er twee handtekeningen komen.

De melding met NEE beantwoorden heeft geen nut, aangezien de afbeelding dan niet wordt weergegeven. Ook de handtekening word dubbel geplaatst zonder afbeeldingen (blokje met kruis erin).

Website al toegevoegd aan de veilige website's, maar helpt ook niet.

Wie heeft er nog een idee?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Het probleem is dat het plaatje naar een HTTP adres verwijst; terwijl de webmail op HTTPS draait. Je browser gaat dan uit van een beveiligingsprobleem. Wat je kan doen is de afbeelding naar HTTPS laten wijzen of deze opnemen in het emailbericht zelf. De andere oplossing is om je browser zo te configureren dat deze die melding niet meer geeft (bij mixed content dus). Met een beetje geluk kom je zo ook van je dubbele handtekening af :)

[ Voor 22% gewijzigd door Spider.007 op 20-08-2008 16:08 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate