Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook 2003] Foutmelding bij printen en in agenda

Pagina: 1
Acties:

• DaVaRiOuS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07-2022
Ik heb hier een client pc staan met Office2003, deze is verbonden met een exchange server.
Wanneer deze pc in outlook een email wilt printen en/of een agendapunt wilt aanmaken in zijn agenda dan komt de volgende foutmelding naar voren:

"De berichteninterface heeft een onbekende fout gemeld. Als het probleem blijft bestaan, start u Outlook opnieuw."

Outlook uiteraard al opnieuw opgestart maar helpt niks.
Ook even heel office verwijderd + de office map in het register + de office map in de local settings dir. maar helpt ook allemaal niks.

Aan de exchange server ligt het niet, want anders zou iedereen hier last van moeten hebben maar dat is niet het geval.

iemand een idee? :/

• metallicelmo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-05-2021
Hier heb ik exact hetzelfde probleem... Dit treedt alleen op bij het printen van een agenda van een andere user waarvan de agenda is geshared...
? 8)7

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-11 17:09
Een wat grote kick, maar heb hier exact hetzelfde probleem als bovenstaande 2.

Nieuw profiel aangemaakt, outlook opnieuw gestart, niets helpt.
Iemand een idee wat dit kan zijn?

En al gevonden... :/

Bij afdrukken -> pagina instelling takenlijst uitzetten. Dat lijkt het hier opgelost te hebben.

[ Voor 25% gewijzigd door MADG0BLIN op 13-10-2008 11:42 ]

Verwijderd

Zelfde probleem:

Outlook 2003
bericht printen: foutmelding als boven gemeld.

Ik zou graag onderstaande oplossing proberen:

Bij afdrukken -> pagina instelling takenlijst uitzetten. Dat lijkt het hier opgelost te hebben.

edoch onder het betreffende menu tref ik de hele instelling niet aan :/ Iemand any thoughts? Ook een zoekactie met Google op de foutmelding leverde geen werkende oplossing op, en bij microsoft kom ik ook niet verder.

• michaelvt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-11 16:17

michaelvt

Tweaky Gonzalez

Subtiel schopje,

Hier is het probleem ook aanwezig, bij wat er dan ook geprint wordt. Wat ik geprobeerd heb is regsrv32 opnieuw te registreren. Deze oplossing vond ik op een andere website, maar bood geen oplossing.

Herinstalleren van Outlook werkt ook niet. De situatie is dat Outlook werkt via een Exchange server.

• Seedjee
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-05-2024
Ik had hetzelfde probleem, als ik wou printen.
Heb het opgelost door het volgende te doen:

1) Log op de pc in als administrator
2) Ga naar C:\Documents and Settings\ Hier klik je op de map van de betreffende gebruiker en hernoem je deze door er bijv. gebruiker.OLD van te maken.
3) Log op de pc in onder de betreffende gebruikersnaam en stel de mail opnieuw in

Bij mij werkte dit, moest alleen de printers, bureaublad, favorieten en documenten even over kopieren, die je dus uit C:\Documents and Settings\"Gebruiker.OLD" kunt kopieren naar de betreffende gebruiker.
Pagina: 1