Uitbreiding van de BBG

Pagina: 1
Acties:

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:26

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Topicstarter
Ik bedacht dat het misschien een goed idee zou zijn als er naast de BBG voor samengestelde systemen ook ieder kwartaal / half jaar een BBG voor laptops wordt aangemaakt. Met uitzondering van een enkele laptopfabrikant zit je bij het kiezen van een bepaald merk & type vast aan een voorgeconfigureerde componentenset. Door de grote wildgroei in het laptop-land, zeker met de komst van Asus EEE/MSI Wind etc is de keuze zeer groot. De BBG voor laptops zou ik op dezelfde manier in willen delen als de huidige BBG met dezelfde bedragen, met als uitbreiding een nettop voor 400 euro.

Per onderdeel wordt een selectie van systemen uit de PW genomen die binnen het budget vallen en voldoen aan de eisen van dat onderdeel, en op basis van eerder gemaakte reviews en componentvergelijking wordt dan een aanbeveling gemaakt welke laptop de beste keuze binnen de categorie is, en eventueel kan er ook een goedkoop alternatief (als in de "voordeligste keuze" benaming van de consumentenbond) aangegeven worden.

Indien het gewenst is, wil ik graag een bijdrage leveren aan het tot stand komen van zo'n BBG.

Hier kon uw advertentie staan

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-01 15:49

JHS

Splitting the thaum.

[NBBG] CSL Notebook Best Buy Guide - juli 2008 :) ? (Toegegeven, niet van de redactie zelf.) Overigens wordt hulp door Genetx c.s. wel op prijs gesteld bij het opstellen van een nieuwe.

[ Voor 10% gewijzigd door JHS op 20-08-2008 16:38 ]

DM!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:26

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Topicstarter
Goh, daar was ik niet van op de hoogte :)

Hier kon uw advertentie staan