ik heb een probleem bij het opstarten van mijn computer. Bij het windows logo loopt het opstarten eigenlijk helemaal vast. Hij doet dit elke keer maar wanneer ik op de reset knop druk krijg ik een boot disk failure. Ook deze error heb ik wel vaker gehad. Meestal deed ik dan mijn sata kabel in een andere sata slot en dan liep hij weer als een zonnetje. Maar nu doet hij helemaal niks. Je zou dus zeggen een gare hardeschijf maar bij het opstarten in safe modes loopt hij als een tierelier. Ik heb al geprobeerd wat hardware af te sluiten zoals cd-rom en dergelijke maar dat mag niet baten.
Ik heb al redelijk wat gezocht op tweakers en google maar dat levert nou niet echt goeie dingen op.
oa. gezocht op boot disk failure etc...
Mijn vraag is eigenlijk of het nou aan mijn hardeschijf ligt of aan een ander stukje hardware of software aangezien de computer wel opstart in safe mode(en de hd gewoon kan lezen en schrijven)?
Ik heb al redelijk wat gezocht op tweakers en google maar dat levert nou niet echt goeie dingen op.
oa. gezocht op boot disk failure etc...
Mijn vraag is eigenlijk of het nou aan mijn hardeschijf ligt of aan een ander stukje hardware of software aangezien de computer wel opstart in safe mode(en de hd gewoon kan lezen en schrijven)?
Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.