Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

internet fax software

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Om de één of andere reden zijn er nog steeds talloze instanties die per se een fax moeten ontvangen. Ik heb geen fax apparaat maar ik heb ooit wel eens ergens gewerkt waar ze via de pc over internet konden faxen en ontvangen.
Ik heb wel een aantal software pakketten gevonden maar daar moet je allemaal voor betalen.
Weet iemand misschien een goed werkende gratis software pakket?

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Niet zo gek dat dit niet gratis is, aangezien het dit soort bedrijven ook dataverkeer (telefoon) kost. Je zou zelf met een modem aan de slag kunnen gaan.

Verwijderd

Topicstarter
moet je dan een speciale faxmodem hebben? had er wel 1 gevonden die gratis was maar die kon niet de juiste modem vinden.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 11:55:
moet je dan een speciale faxmodem hebben? had er wel 1 gevonden die gratis was maar die kon niet de juiste modem vinden.
Met de meeste moderne 56k modems kun je ook faxen. Een fax applicatie zit afaik in bepaalde Windows versies ingebouwd (XP Pro in elk geval wel, Vista home premium niet)

Verwijderd

Topicstarter
hmmm, heb wel xp pro draaien, toch nog eens proberen dan misschien...
was ook geen gratis pakket eigenlijk maar een trail versie die je een tijdelijk nummer geeft.

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 11:52:
Hallo,
Om de één of andere reden zijn er nog steeds talloze instanties die per se een fax moeten ontvangen. Ik heb geen fax apparaat maar ik heb ooit wel eens ergens gewerkt waar ze via de pc over internet konden faxen en ontvangen.
www.xoip.com. Ontvangen, versturen, en gratis, los van een paar credits per verzonden fax. Gebruik het al jaren (sinds 1999 denk ik..) All you need is a browser en iets wat pdf's maakt.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Verwijderd

Topicstarter
he! die is niet gek!
Daar ga ik eens mee aan de haal!
Thanx Burne!
Pagina: 1