Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

files "mijn documenten" paswoord - problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen,

ik kreeg net een harde schijf binnen, die zit in een portable enclosure. Het blijkt de harde schijf te zijn van een laptop die niet goed meer werkte, maar de harde schijf doet het wel nog goed.

Deze harde schijf bevat alle orignele files nog van de tijd toen deze harde schijf in de pc zat.
Nu wil de eigenares van deze harde schijf haar files openen. Deze staan allemaal in "mijn documenten" . Het probleem is dat deze niet open willen omdat ze een paswoord moet ingeven.

Op haar oude laptop (met die harde schijf dus) stond er geen beveiliging op de files zelf, maar wel op de windows account wanneer die opstarte. Wanneer ze de files wil openen op mijn documenten wordt er een wachtwoord gevraagd: ze heeft al geprobeerd de login en passwoord van haar windows account (van haar oude pc) in te typen maar dat werkt niet.
ook heeft ze haar nieuwe pc met dezelfde login en passwoord ingsteld om op die manier dit probleem te ondervangen, maar ook dat werkt niet.

Weet iemand wat er aan de hand zou kunnen zijn, heb dit nog nooit meegemaakt.

hartelijk dank
groetjes fillemon

• Elve1984
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Probeer eens of je het Ownerschap van de documenten kunt pakken en ze daarna openen en terug plaatsen.

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:48
Je moet jezelf even toegang geven tot de files via: How to take ownership of a file or folder in Windows XP

Specs

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Voortaan eerst in de FAQ even kijken of je daar niet verder mee kan.
Bovendien zien we hier graag de Windows versie terug in de topictitel, en dat is in dit geval best wel essentiele informatie.

Lees de Windows Clients - Policy even door wat we precies bedoelen met een goede openingspost?

Dat houdt in dat je aangeeft wat je precies voor handen hebt, zodat we niet blijven gissen wat er nu aan de hand is :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.