Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Vista] Taakbalk achter openstaande schermen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een aantal dagen bevindt mijn taakbalk zich achter openstaande schermen. Dit is bij ieder programma (FF, Word, Photoshop etc). Als ik het scherm maximaliseer komt hij volledig tot onderaan mijn scherm.

Het lijkt een beetje op de functie "Taakbalk automatisch verbergen" alleen is het dit niet want 'zakt' mijn taakbalk niet naar onderen. Als ik alle programma's sluit en me op het bureaublad bevindt zie ik de balk wel gewoon.

Op internet kan ik er niks over vinden (alleen maar het antwoord: je hebt "Taakbalk automatisch verbergen" aanstaan). Misschien dat hier iemand iets weet want het is behoorlijk irritant!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Kijk eens naar de properties van je Taakbalk. Daar zie je de optie staan die je zoekt.

Dus rechtermuisknop op je taakbalk en dat porperties.
Vinkje zetten bij "Keep the taskbar on top of other windows"

* DeeJee haat nederlandse versies :)

[ Voor 50% gewijzigd door DeeJee op 20-08-2008 11:46 ]

Money for nothin' and your chicks for free

• richeh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 04-11-2023
Vinkje "Taakbalk altijd op voorgrond weergeven" staat uit? (Rechtermuisknop op taakbalk -> eigenschappen)

Verwijderd

Topicstarter
8)7 Sjit, heb het menuutje 20 x doorgekeken, zocht nl dat vinkje maar heb er STRAAL overheen gekeken.

Mijn excuses, mijn dank, en deze post kan op SLOT.