iracing vind ik ook wel een erg kostbare grap. Ik zou ook eens een blik werpen op rfactor. Daar zijn zoveel mods voor (
www.rfactorcentral.com) en dat maakt het wel ultiem grappig.
Ik heb overigens ook GT5 prologue op de PS3 maar ik mis toch echt het gevoel van snelheid. Bij rFactor krijg ik last van mijn rug en schouders en word ik er echt moe van. Life for Speed heb ik overigens ook maar minder vaak gespeeld. Bij rFactor is Megane Trophy 2.0 dan een mod die je sowieso moet proberen, met 35 van die kleine etters op 1 baan online is wel chaos, maar brilliant
GTR, GTR2 zijn ook leuk, Race07 vond ik persoonlijk weer bagger maar heb net even met een Audi R8 zitten scheuren op zandvoort in GTR Evolutions en hoog fun gehalte. Zo'n fabrieks R8 is alleen niet zo snel kwam ik achter

wordt je lekker door Seats ingehaald met wat pech.. aan de andere kant is het een super funny auto omdat je um brilliant recht kan trekken (naja meestal) en hoewel niet goed voor de snelheid ik vind het wel leuk om over dwars een bocht door te gaan.
Goed stuur is overigens ook nodig wil je ook maar iets doen in de sim hoek. Ik heb nu zelf een G25 en er zijn vast betere stuurtjes maar ik heb veel profijt van dat koppelingspedaaltje bij de start.
(denk dat ik iracing wel es ga bekijken, maar voor wat ik zie heeft dat spel ook geen licenties van echte merken, vind ik altijd iets minder, of er moeten goeie mods zijn) En als ik dan de prijs zie.. sja.. echt -duur- gewoon, maar maandje proberen kan geen kwaad.
[
Voor 9% gewijzigd door
OzBoz op 31-08-2008 14:55
]