Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• LockTar
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-05 09:42
Dag mensen,

Ik ben sinds een aantal dagen in het bezit van een HTC Touch Pro.
Nu heb ik thuis Vista met het sync center. hier op me werk heb ik active sync 4.5.

Ik had hem thuis al meerdere malen gesynct en dat ging allemaal heel snel zonder problemen.
Nu had ik op me werk ook active sync ingesteld en de exchange server van me werk om mails en agenda bij te werken via umts.

Nu kwam ik dus gister thuis en wou ik syncen met de agenda van mij thuis maar ik kreeg een error zonder code met hele vage omschrijving. namelijk: "ActiveSync encountered a problem on the desktop".

Ik heb mijn telefoon en computer opnieuw opgestart maar dat hielp ook niet.

Iemand ideeen?

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ik weet niet heel veel van ActiveSync, maar volgens mij geeft AS altijd een foutcode. Heb je die al bekeken en door Google gehaald?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• LockTar
Hij gaf de error eerst niet. Ik heb nog geen tijd gehad om hem door google heen te halen door drukte op me werk. ga ik nu maar eens doen maar het is ook zo globale error...

Het nadeel nu is dat hij niet synct....

• LockTar
Ik heb dus even gescheckt maar krijg echt geen foutcode erbij... lekker handig...

Ik heb ff getest maar hij synct dus wel contactpersonen...

ik heb misschien een idee... de pc van me werk zit aan exchange server... ik heb met partner relatie ingesteld dat hij alles via exchange moet doen behalve contactpersonen... die moet hij gewoon uit outlook 2007 halen van me werk...
is kijken als ik instel dat hij taken, agenda niet van de exchange moet halen maar alleen de mail... mijn thuis pc zit natuurlijk niet vast aan die exchange server... dat kan het conflict zijn...

Ik laat het weten...

• LockTar
Die oplossing werkt dus ook niet :(...

Vind het echt irritant want nu kan ik mijn agenda van thuis eigenlijk niet gebruiken...