Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zonelabs of Mcafee voor PC beveiliging

Pagina: 1
Acties:

• ChrisVrolijk
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-11 20:07
Wie weet raad.

Ik zoek een pakket voor complete PC beveiliging van spyware, firewall tot virussen.

Het gaat om een 4tal pc's die ook regelmatig opnieuw ingericht worden dus het zou handig zijn als de regels ge-exporteerd kunnen worden. Daarnaast hangen de machines in een domein dus uitgebreide configuratie is gewenst.

Ondersteuning middels forum is ook erg belangrijk.
Wie heeft beide al eens naast elkaar gezien en getest?

Alvast bedankt

• bitshape
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

Kijk ook eens naar het totaalpakket Kaspersky Internet Security 2009 op www.kaspersky.com .
Zelf ben ik tot nu toe zeer positief over dit totaal-pakket. Ook leverbaar in 3 en 5-PC versie voor 1 of 2 jaar. iig de Applicatie-regels kan je opslaan en restoren. Je kan een Trial voor 30 dagen uitproberen.

Voor ondersteuning op het Kaspersky Forum kan je hier terecht.

Ik heb helaas geen ervaring met de recente McAfee en Zonelabs producten, misschien een andere Tweaker wel?

EDIT:

Je wil dus van een centrale plek op het domein de PCs configureren, dan heeft Kaspersky daar ook producten voor: Kaspersky Work Space Security of Kaspersky Enterprise Space Security.
Helaas heb ik geen ervaring met de bovengenoemde zakelijke oplossing.

[ Voor 28% gewijzigd door bitshape op 20-08-2008 18:42 ]

bit 2.0: i7-8700K - Z370 Apex - 32GB 3200c14 - Strix GTX1080 - Prime 850W - LSI 9207-8i - 22TB HDD - 5.5TB SSD

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:41

hellknight

Medieval Nerd

Ik gebruik al enkele jaren Zonealarm (diverse versies door de jaren heen)
De anti-virus en anti-spyware zijn redelijk, de firewall / internet security zijn prima.
Als je voor zonealarm gaat zou ik aanraden een versie zonder anti-virus te nemen, en bijvoorbeeld NOD32 ernaast te draaien - een stand-alone scanner heeft nu eenmaal meer mogelijkheden.
Voor anti-spyware heb ik nooit op 1 enkel product vertrouwd, maar altijd een combinatie van diverse tools gebruikt.

Voor de firewall / internet security kun je de zaken op hoofdlijnen instellen, maar ook expert rules aanmaken (voor bijvoorbeeld port forewarding)

Your lack of planning is not my emergency

• Flipke84
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2024
Ik gebruik al jaren TrendMicro erg goed pakked dat vanuit de server te configureren is.

• ChrisVrolijk
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-11 20:07
Flipke84 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 14:20:
Ik gebruik al jaren TrendMicro erg goed pakked dat vanuit de server te configureren is.
Welke versie gebruik je van TrendMicro? Op de NL site hebben ze het niet over server beheer. Ik neem dan even aan dat je vanaf de server rules kan pushen naar diverse client.

• Flipke84
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2024
ChrisVrolijk schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 14:47:

Welke versie gebruik je van TrendMicro? Op de NL site hebben ze het niet over server beheer. Ik neem dan even aan dat je vanaf de server rules kan pushen naar diverse client.
Wij gebruiken Trend Micro Client Server Messaging Security for SMB versie 3.6

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-11 13:40

Radjesh

hoi

Kaspersky vind ik erg gaaf werken :)

Anders NOD 32, of Symantec Enterprise :)

Niet

Pagina: 1