Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Myreact, topic-navigation staat verkeerd

Pagina: 1
Acties:

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Topicstarter
Ik heb een probleem met Myreact waar ik maar geen oplossing voor kan vinden.

layout word verkeerd weergegeven als ik op IE 6 en 7 ben uitgelogd, dan verspringt de topic-navigation zo een 63px te hoog. Onder aan de pagina verschijnt er nog eens een ook topic-navigation die er volgens mijn niet hoor te staan als je bet uitgelogd. Door deze fout komt ook alles in een frame te staan, en is de topic-navigation die goed meer te zien en staat verkeerd

Dit probleem heb ik niet als ik ben ingelogd met IE6 en 7, Fierfox heb ik dit probleem helemaal niet. Ik heb al wat geprobeerd met de verschillende iefixen css, maar zoals verwacht staat de dl.topic-navigation dan weer verkeerd als ik ben ingelogd. :) Heb op veel plaatsen gezocht in de source mappen maar met mijn ervaring kom ik er niet uit.

Dit is overigens in alle standaard templates na een verse installatie het geval dus neem aan dat het niet in de templates zit. En heb ook al paar keer alles opnieuw gedownload maar het de bug blijft gewoon.

Misschien dat iemand een oplossing heeft voor dit probleem, als er nog meer info nodig is hoor ik het wel.

-Andere hobby- -

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
En waarom probeer je het dan niet even bij React?
Bij mijn weten is er een probleempje (geweest) met de .htacces files mod_rewrite ofzo waardoor (sommige?) CSS niet goed gevonden kan worden. Maar daar lees je vast alles over bij React op hun forum ;)

[ Voor 10% gewijzigd door RobIII op 20-08-2008 02:19 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Topicstarter
Probeer ik al paar dagen, komt bijna niemand meer geloof ik. :)

Als ik op CSS en htaccess zoek op het Myreact forum vind ik daar niks over helaas, heb je toevallig een linkje.

Overigens word alles verder wel goed weergegeven en ben al druk bezig met template alleen dit probleempje kom ik niet uit.

Edit/

Kan je wel een link geven via pm naar mijn server, draait nu een test versie die ik aan het verbouwen ben daar zit ook de fout in., zoals in alle templates. Maar ik ga even zoeken op mod_rewrite of dara iets tussen staan, bedankt.

[ Voor 31% gewijzigd door mad_max234 op 20-08-2008 02:23 ]

-Andere hobby- -

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
mad_max234 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 02:09:
Probeer ik al paar dagen, komt bijna niemand meer geloof ik. :)
Linkje?
Als ik op CSS en htaccess zoek op het Myreact forum vind ik daar niks over helaas, heb je toevallig een linkje.
Zie edit ;)
Overigens word alles verder wel goed weergegeven
Ah, dan zal het niet het probleem zijn dat ik eerder vermoedde...
en ben al druk bezig met template alleen dit probleempje kom ik niet uit.
Ah, dus je hebt er wel aan geknutseld en dingen veranderd? Dat verandert de zaak nogal, denk je niet? Heb je dan (relevante!) CSS en een linkje voor ons waar we het probleem met eigen ogen kunnen zien?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Topicstarter
Ja bij die installatie wel, maar bij een verse installatie zit hij ook, ook na meerder malen downloaden om zeker te zijn dat hij in de installatie zit.

Enigste wat ik heb gedaan na de verse installatie is meer dan 25 posten in het forum wat standaard in de database zit, meer heb ik niet gedaan, heb die versie dus apart draaien in een ander domein.

En dit is telkens het geval, en alleen als je bent uitgelogd bij IE6 en 7.In fierfox ziet alles er gelikt uit, zeker met mijn template. :+

Edit/
Ik zie dat hij er niet meer opstaat, map heb ik al weg gegooid, kan je morgen wel even laten zien, zal even nieuwe installatie doen. En mijn template is teveel veranderd, wil het wel laten zien bij een verse installatie.

[ Voor 35% gewijzigd door mad_max234 op 20-08-2008 02:35 ]

-Andere hobby- -

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
mad_max234 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 02:27:
Ja bij die installatie wel, maar bij een verse installatie zit hij ook, ook na meerder malen downloaden om zeker te zijn dat hij in de installatie zit.

Enigste wat ik heb gedaan na de verse installatie is meer dan 25 posten in het forum wat standaard in de database zit, meer heb ik niet gedaan, heb die versie dus apart draaien in een ander domein.

En dit is telkens het geval, en alleen als je bent uitgelogd bij IE6 en 7.In fierfox ziet alles er gelikt uit, zeker met mijn template. :+
En je gebruikt de laatste versie? En waar is dat linkje naar je topic by MyReact? En naar de daadwerkelijke site die het probleem vertoond?

[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 20-08-2008 02:33 ]

Over mij

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Topicstarter
Ja de laatste versie van 2 dagen terug gedownload, neem aan dat er geen nieuwe uit is gekomen. :)

Hier linkje staat ongeveer het zelfde in als in deze topicstart, zie dat de screenshots het niet meer doen, zal ik morgen ook even fixen na de installatie.
http://support.myreact.nl/forum/list_messages/1732

link naar een verse Myreact site zal ik morgen even geven als ik een nieuwe installatie heb gedaan, heb die map weg gegooit van die installatie.

of je moet nog even 10 minuten hebben, zet ik de berichten teller wel even op 200, reageer myreact op de zelfde manier?

Edit/

link weg gehaald, als iemand die wilt hebben stuur ik hem wel via PM.

[ Voor 47% gewijzigd door mad_max234 op 20-08-2008 03:00 ]

-Andere hobby- -

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
mad_max234 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 02:39:
Hier linkje staat ongeveer het zelfde in als in deze topicstart, zie dat de screenshots het niet meer doen, zal ik morgen ook even fixen na de installatie.
http://support.myreact.nl/forum/list_messages/1732
En sander (a.k.a zoefff :P ) lijkt er dus al naar gekeken te hebben. Die al eens gecontacteerd over de status?

Over mij

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Topicstarter
Nee, ik denk dat ik hem maar eens een PM stuur of hij al iets wijzer is geworden. :)

Maar je heb ook geen idee?

[ Voor 15% gewijzigd door mad_max234 op 20-08-2008 02:54 ]

-Andere hobby- -

Pagina: 1