Dell XPS m1530 met een VS 3 prong stekker.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFrans
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 13:25

MrFrans

Always watching

Topicstarter
Ik heb een DELL XPS m1530 en verblijf een tijdje in de VS, maar heb geen geaarde socket converter mee genomen.(stom) Anyway, ik was op de amerikaanse dell website aan kijken voor een stekker die bij mijn ac adapter past, maar de beschrijvingingen zijn niet duidelijk.

Ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft en een stekker gekocht heeft. Zodat ik weet dat ik niet iets koop wat niet past.

Ik keek naar deze, maar de foto en de beschrijving zijn niet echt duidelijk of het zal passen.
http://accessories.us.del...=19&sku=310-6326#Overview

Als iemand een idee heeft dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:33
Je moet waarschijnlijk een andere adapter hebben ivm 110v tov 230v.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

alex3305 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 00:09:
Je moet waarschijnlijk een andere adapter hebben ivm 110v tov 230v.
De meeste laptop-adapters kunnen dat aan, mijn (4 jaar oude) Delletje in ieder geval wel. Gewoon even op de adapter kijken of er 110-230V op staat, standaad wel. Aangaande de stekker, het is geen standaard 3-prong stekker, helaas. TS, waarom bel je Dell niet even op als je daar bent?

Ik zou me trouwens niet zo druk maken over die aarding, ik heb tijdens mijn bezoekjes aan de VS gewoon zo'n reisadapter gebruikt zonder aarding, en dat geeft wel eens een vonkje maar nog geen problemen.

[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 20-08-2008 00:15 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFrans

MrFrans

Always watching

Topicstarter
gambieter schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 00:13:
[...]

De meeste laptop-adapters kunnen dat aan, mijn (4 jaar oude) Delletje in ieder geval wel. Het is geen standaard 3-prong stekker, helaas.

Ik zou me trouwens niet zo druk maken over die aarding, ik heb tijdens mijn bezoekjes aan de VS gewoon zo'n reisadapter gebruikt zonder aarding, en dat geeft wel eens een vonkje maar nog geen problemen.
De voeding is goed dat is geen probleem.

Het probleem is dat de reis adaptor die ik mee genomen heb plastic randjes heeft waar de aarding zit, en dus specifiek er tegen beschermt, ik kan me stekker er dus niet eens in stoppen. Als ik toch iets nieuws ga kopen alleen, voor me laptop, dacht ik kan net zo goed een Dell stekker kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

MrFrans schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 00:18:
Het probleem is dat de reis adaptor die ik mee genomen plastic randjes heeft waar de aarding zit, en dus specifiek er tegen beschermt en er dus me stekker niet eens in kan stoppen. Dus als ik toch iets nieuws ga kopen alleen voor me laptop, dacht ik kan net zo goed een Dell stekker kopen.
Gewoon een Radio Shack winkel of zo inlopen met je stroomkabel en adapter, zo geregeld :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFrans

MrFrans

Always watching

Topicstarter
gambieter schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 00:22:
[...]

Gewoon een Radio Shack winkel of zo inlopen met je stroomkabel en adapter, zo geregeld :) .
Ja, denk dat ik dat maar ga doen.
Pagina: 1