Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Word] Footer op sommige pagina's

Pagina: 1
Acties:

• Droned
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-11-2023
Hallo,

Ik heb een eindwerk van 130 pagina's en nu moet hier overal een footer komen behalve op de eerste 6 pagina's niet. Hoe krijg ik dit voor elkaar? Wanneer ik de footer aanzet kan ik wel selecteren dat de eerste pagina een andere footer moet hebben maar ik kan niet kiezen bv de eerste 6 anders.

Iemand die me hierbij kan helpen?

Greetz,

Dries

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Op pagina 6 een section break invoegen.

Dan krijg je vervolgens een footer voor section 1 (de eerste 6 pagina's) en section 2 (de rest)

HTH

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

BtM909 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 00:01:
Op pagina 6 een section break invoegen.

Dan krijg je vervolgens een footer voor section 1 (de eerste 6 pagina's) en section 2 (de rest)
HTH
Dat dacht ik dus ook, maar net even geprobeerd en in Word 2003 werkt dit niet. :?

Een sluiproute zou zijn de 6 pagina's apart te maken, beide files om te zetten naar pdf en dan de pdf te combineren.

[ Voor 15% gewijzigd door gambieter op 20-08-2008 00:05 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Droned
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-11-2023
Thanks, het is mij gelukt met de sections in te stellen!

Hartelijk bedankt!

[ Voor 85% gewijzigd door Droned op 20-08-2008 00:18 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

gambieter schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 00:04:
Dat dacht ik dus ook, maar net even geprobeerd en in Word 2003 werkt dit niet. :?
Ik had hier van de topicstarter eigenlijk een reactie op verwacht (GoT is immers tweerichtingverkeer), maar FWIW (zie ook F1 -> 'Een afwijkende koptekst of voettekst maken voor een deel van een document' :P ): na het invoegen van een sectie moet je "natuurlijk" nog wel even aangeven dat de ene sectie niet gelijk moet zijn aan de andere ;) Even het vinkje weghalen dus - en dan de voettekst aanpassen naar wens.

[ Voor 19% gewijzigd door F_J_K op 20-08-2008 15:54 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ah, my bad :P . Dat zo'n vinkje zo'n verschil kan maken... ;)

F1 FTW (voor deze keer dan)!

[ Voor 94% gewijzigd door gambieter op 20-08-2008 16:01 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1