Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] herinstallatie bluescreen setup kopieert bestanden

Pagina: 1
Acties:

• honda4life
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-11 12:18
Vreemd probleem aan de hand:

Computer geformatteerd, wil er terug xp opzetten, na het formatteren kopieert de setup bestanden, maar deze kan bepaalde bestanden niet lezen, als ik enter blijf duwen voor opnieuw te proberen pakt hij het na enige tijd aan, ofwel krijg ik een blauw scherm.

Het vreemde is dat het niet steeds hetzelfde bestand is dat de computer niet wil lezen bij herproberen setup, alsook de blauwe schermen geven een ander fout aan

Enig idee? denk aan een hardwareprobleem ofzo vandaag viel ook via remote desktop m'n connectie regelmatig weg, alsook transfer van files ging niet vlot, snelheid ok, snelheid 0, terug ok,...

cd zou zeker in orde moeten zijn, heb geprobeerd virtuele pc en die geraakt probleemloos door deze fase

Ondertussen ben ik er achter gekomen dat m'n tweede latje ram in die computer naar de haaien gegaan is :?

[ Voor 13% gewijzigd door honda4life op 19-08-2008 22:40 ]

Verwijderd

probeer eens hirens bootcd eens. Controleer meteen je hardware.
Ik denk dat het je hdd of geheugen is.
Als je hirens boot cd draait kun weet je meteen ofje speler goed is.
Al eens gegoogled op 1 van je bsod?

Verwijderd

honda4life schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:43:
Ondertussen ben ik er achter gekomen dat m'n tweede latje ram in die computer naar de haaien gegaan is :?
Dan trek je die er toch even uit? Weet je meteen of dat de oorzaak is :)

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 23:20
Of is het misschien een niet helemaal legale Windows CD...? ;)

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
crack_en_hack schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 01:06:
Of is het misschien een niet helemaal legale Windows CD...? ;)
Zegt crack_en_hack :+

Bovendien is de cd wel in orde, in een VM installeerde die wel :)

[ Voor 14% gewijzigd door spone op 20-08-2008 01:09 ]

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512