Toon posts:

iTunes geeft zwart beeld

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga binnenkort een Iphone kopen en die is alleen te activeren via Itunes. Nu heb ik dat alvast gedownload en geïnstalleerd alleen er gaat iets niet helemaal goed.
De installatie zelf gaat goed, alleen als ik Itunes opstart is dit wat ik zie:

Afbeeldingslocatie: http://i17.photobucket.com/albums/b81/Noepje/Naamloos-1.jpg

Zoals je ziet is hier totaal niet mee te werken.
Ik heb zelf al m'n driver geupdate en Itunes zelf ook maar ik blijf met dit beeld zitten.
Ik heb de resulutie van m'n beeldscherm ook op verschillende standen geprobeerd, zonder resultaat.

Vreemdgenoeg heb ik met GoogleEarth een compleet wit scherm. Maar ik kan gewoon spellen spelen zonder problemen.

Mijn specificaties:
Intel® Core™ 2 Duo E8500 2x 3166 MHz
Asus ENGTX260/HTDP
Asus P5Q Deluxe
Be Quiet Dark Power Pro, 750 Watt
Corsair 4 GB DDR2-1066 Dominator EPP Kit
Windows Vista Ultimate 64 Bit
Samsung T240

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:10

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Dit heb ik ook wel eens. Een keer het scherm kleiner maken en opnieuw maximaliseren werkt dan altijd. Erg vaak komt het dan weer niet voor bij mij.

Iets te snel gelezen, sorry; ik heb alleen het issue mbt iTunes.

[ Voor 38% gewijzigd door Bastiaan op 19-08-2008 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het scherm klein en weer groot gemaakt, helaas zonder succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-10 21:12
Probeer dit eens:

Ga naar de itunes executable via de explorer "C:\Program Files\itunes\"
Klik rechts op itunes.exe.
Schakel de opties Desktop composition en visual themes uit.
Apply en ok.
Start itunes, accepteer de waarschuwing van iTunes.
Sluit iTunes af.
Herstel de eerder genoemde opties weer op itunes.exe

Als het goed is zou itunes nu probleemloos moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap nooit zo waarom die PC gebruikers alle gedetaileerde specs neerzetten :p Hoezo ik geil op mijn specs ^^.
voor het probleem: Installeer iTunes of windows opnieuw, meestal het geval wel bij windows .. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
The - DDD schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 17:42:
Probeer dit eens:

Ga naar de itunes executable via de explorer "C:\Program Files\itunes\"
Klik rechts op itunes.exe.
Schakel de opties Desktop composition en visual themes uit.
Apply en ok.
Start itunes, accepteer de waarschuwing van iTunes.
Sluit iTunes af.
Herstel de eerder genoemde opties weer op itunes.exe

Als het goed is zou itunes nu probleemloos moeten werken.
Dat heeft helaas niet gewerkt. Ik zag trouwens bovenin dat venster staan 'Compatibiliteitsmodus'.
Ik heb die op Windows XP Service Pack 2 gezet en nu kan ik alles weer zien.
Dus bedankt, anders had ik zelf nooit op dat venster gekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 17:56:
Snap nooit zo waarom die PC gebruikers alle gedetaileerde specs neerzetten :p Hoezo ik geil op mijn specs ^^.
....
Misschien omdat het gewoonlijk handig is bij het oplossen van een probleem O-)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
voor het probleem: Installeer iTunes of windows opnieuw, meestal het geval wel bij windows .. :'(
Dat is totaal niet om op specs te geilen. Dit is mijn eerste topic hier op tweakers en ik heb inderdaad ook iets van dat is nergens voor nodig. Maar ik heb genoeg topics gezien waarin de eerste 10 posts bestaan uit "wat zijn je specs?".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Het geven van de specificaties is wel het minimale wat we willen hebben, dus houd die flame voortaan voor je :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• The - DDD
Hmz... het enige andere wat ik kan bedenken is dat je een oudere versie van iTunes draait die niet Vista compatible is. Heb je al geprobeerd iTunes te deinstalleren en opnieuw installeren?

Misschien dat het draaien van de Apple update applicatie ook al voldoende is... :s

Of omdat je 64bit draait. Kun je instellen dat iets in 32bit modus uitgevoerd moet worden? (Zelf nooit vista gedraaid, dus geen idee.)

[ Voor 20% gewijzigd door The - DDD op 21-08-2008 01:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
The - DDD schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 01:25:
Hmz... het enige andere wat ik kan bedenken is dat je een oudere versie van iTunes draait die niet Vista compatible is. Heb je al geprobeerd iTunes te deinstalleren en opnieuw installeren?

Misschien dat het draaien van de Apple update applicatie ook al voldoende is... :s

Of omdat je 64bit draait. Kun je instellen dat iets in 32bit modus uitgevoerd moet worden? (Zelf nooit vista gedraaid, dus geen idee.)
Ik heb iTunes een aantal keren opnieuw geinstalleerd. Allemaal met hetzelfde resultaat.
iTunes is up to date maar dat had het niet opgelost.
Ik heb het idee dat iTunes niet wil samenwerken met het Vista Aero Theme (randen van het venster worden doorzichtig). Als ik het thema op 'klassiek Windows'(Windows 95 look) zet werkt alles perfect. Ook zonder die instelling die je eerder gaf of de optie 'draai als XP service pack 2'

• The - DDD
Kun je de naam is geven van de setup file die je gebruikt om iTunes te installeren? Er zijn namelijk twee verschillende iTunes distributies voor Windows. Een 32bit en een 64bit versie. Als het goed is moet de file die je download het cijfer 64 in de naam hebben staan.

Als je de goede file niet krijgt aangeboden van de Apple site, probeer het dan eens te downloaden met een andere browser, bijvoorbeeld IE 64bit. Hopelijk krijg je dan een andere 64 bit compatible download.

[ Voor 8% gewijzigd door The - DDD op 21-08-2008 12:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
The - DDD schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 12:34:
Kun je de naam is geven van de setup file die je gebruikt om iTunes te installeren? Er zijn namelijk twee verschillende iTunes distributies voor Windows. Een 32bit en een 64bit versie. Als het goed is moet de file die je download het cijfer 64 in de naam hebben staan.

Als je de goede file niet krijgt aangeboden van de Apple site, probeer het dan eens te downloaden met een andere browser, bijvoorbeeld IE 64bit. Hopelijk krijg je dan een andere 64 bit compatible download.
Ik heb via FireFox de 64bit installer gedownload. Op de site van apple stond die al automatisch aangevinkt.
Ik zal thuis met de 64bit Internet explorer de file downloaden en kijken wat het resultaat zal zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2008 15:13 ]

• The - DDD
Ok, maar ik vermoed dat je dan al reeds thuis de 64bit installer hebt. Andere opties kan ik op dit moment zo ook even niet verzinnen. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brasher
  • Laatst online: 10-10 10:00
Ik weet niet of het toegestaan is, maar ik wil wel een lichte kick aan dit topic geven.

Hier heb ik exact hetzelfde probleem met iTunes. Eerder werkte het altijd perfect, maar nu krijg ik helaas ook een zwart scherm. Door een paar keer in het scherm te klikken (op 'Muziek' bijvoorbeeld, wat ik niet zie staan) wordt alles op een gegeven moment wel weer normaal. Maar nu krijg ik elke keer het scherm "iTunes werkt niet meer" als ik dat doe, en sluit iTunes helemaal af. Dit gebeurt elke keer weer als ik het opnieuw opstart, en een nieuwe versie van iTunes downloaden werkt niet.

Ook ik heb een 64-Bits Vista. Maar als ik het in compatibiliteitsmodus met XP (SP2) wil draaien werkt dat ook niet, dan krijg ik direct al het scherm 'iTunes werkt niet meer'.
Verder is iTunes ook niet te verwijderen via het Configuratiescherm. De uninstaller blijft dan de hele tijd hangen en na een lange tijd krijg ik een bericht dat het te lang duurt en of ik het opnieuw wil proberen of de uninstaller af wil sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Brasher schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 12:17:
Ik weet niet of het toegestaan is, maar ik wil wel een lichte kick aan dit topic geven.

Hier heb ik exact hetzelfde probleem met iTunes. Eerder werkte het altijd perfect, maar nu krijg ik helaas ook een zwart scherm. Door een paar keer in het scherm te klikken (op 'Muziek' bijvoorbeeld, wat ik niet zie staan) wordt alles op een gegeven moment wel weer normaal. Maar nu krijg ik elke keer het scherm "iTunes werkt niet meer" als ik dat doe, en sluit iTunes helemaal af. Dit gebeurt elke keer weer als ik het opnieuw opstart, en een nieuwe versie van iTunes downloaden werkt niet.

Ook ik heb een 64-Bits Vista. Maar als ik het in compatibiliteitsmodus met XP (SP2) wil draaien werkt dat ook niet, dan krijg ik direct al het scherm 'iTunes werkt niet meer'.
Verder is iTunes ook niet te verwijderen via het Configuratiescherm. De uninstaller blijft dan de hele tijd hangen en na een lange tijd krijg ik een bericht dat het te lang duurt en of ik het opnieuw wil proberen of de uninstaller af wil sluiten.
Doe net als mij is rechtermuis op je bureaublad, beeldschermgebeuren, dan naar thema en zet die op Windows Vista Basic of een versie eerder. Aleen op die manier kan ik Itunes gebruiken. Als ik de Windows Vista Aero theme gebruik krijg ik opnieuw een zwart beeld in Itunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
Hoorde dit weekend dat mijn GF het ook wel is heeft. Ze minimaliseert en hersteld het scherm dan een paar keer via de taakbalk en volgens haar helpt dat. Heb het echter nog niet zelf kunnen proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brasher
  • Laatst online: 10-10 10:00
Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 12:25:
[...]
Doe net als mij is rechtermuis op je bureaublad, beeldschermgebeuren, dan naar thema en zet die op Windows Vista Basic of een versie eerder. Aleen op die manier kan ik Itunes gebruiken. Als ik de Windows Vista Aero theme gebruik krijg ik opnieuw een zwart beeld in Itunes.
Dat lost het probleem helaas niet op. Ik krijg vaak direct de volgende melding als ik iTunes op wil starten:
Afbeeldingslocatie: http://i3.photobucket.com/albums/y81/Breznikov/itunes.jpg
Of ik krijg die melding als ik ergens klik binnen het scherm, bijvoorbeeld om het even te resizen en zo het zwarte beeld weg te krijgen.

Dan sluit iTunes dus weer af. Maar ik krijg dat bericht niet altijd, een enkele keer werkt iTunes wel gewoon zonder problemen, maar wanneer ik het later weer opstart krijg ik weer deze melding. iTunes heeft wel gewoon een tijd goed gewerkt op m'n PC met huidige configuratie, maar nu krijg ik dus elke keer deze problemen.
Pagina: 1