Ik ben sinds een tijdje in het bezit van een HK AVR 347 receiver (en een DVD37) en dat werkt en klinkt allemaal lekker.
Mijn probleem is de bijgeleverde afstandsbediening. Die zou volgens de handleiding programmeerbaar zijn om andere apparaten te bedienen.
Volgens de handleiding (pdf) pagina 53 e.v. zou dat moeten gaan door
Andere 'programmeer' dingetjes zoals :
het overstralen van a.b. signalen van je 'oude' naar de HK (pagina 54)
volume doorschakelen (pagina 56)
kanaalkeuze doorschakelen (pagina 56)
transport doorschakelen (pagina 57)
Gaan ook niet.
Het enige uit de 'programmeer' sectie van het handboek dat wel lukt is het resetten (pagina 57)
En een ander ding wat niet gaat: Als de ingangskeuze op CD staat, doet de a.b. ook niet alle functies van de CD (pagina 58) - wel als de ingangskeuze op DVD staat
De vraag: Heeft HK een fout in het handboek staan of is het aannemelijker dat ik een brakke a.b. heb.
Ik kan er verder niets over vinden, behalve dat HK aan posters op andere forums ook al brakke a.b. 's leverde
Mijn probleem is de bijgeleverde afstandsbediening. Die zou volgens de handleiding programmeerbaar zijn om andere apparaten te bedienen.
Volgens de handleiding (pdf) pagina 53 e.v. zou dat moeten gaan door
- Op de a.b. de knop van het betreffende apparaat en de mute knop tegelijk in tedrukken tot er een lichtje gaat branden, dan
- een code invoeren uit het grote codeboek
(bijgeleverd)
- en als je apparaat dan <uit> gaat is het de juiste code
Andere 'programmeer' dingetjes zoals :
het overstralen van a.b. signalen van je 'oude' naar de HK (pagina 54)
volume doorschakelen (pagina 56)
kanaalkeuze doorschakelen (pagina 56)
transport doorschakelen (pagina 57)
Gaan ook niet.
Het enige uit de 'programmeer' sectie van het handboek dat wel lukt is het resetten (pagina 57)
En een ander ding wat niet gaat: Als de ingangskeuze op CD staat, doet de a.b. ook niet alle functies van de CD (pagina 58) - wel als de ingangskeuze op DVD staat
De vraag: Heeft HK een fout in het handboek staan of is het aannemelijker dat ik een brakke a.b. heb.
Ik kan er verder niets over vinden, behalve dat HK aan posters op andere forums ook al brakke a.b. 's leverde
Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen