Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

CoD2 weinig FPS met smoke of dust

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een iMac, en speelde vroeger altijd CoD2 op mijn PC met een ATi Radeon 9800XT. DX7.0, alles op extra en AA op 6X.

Dat liep lekker en haalde 60 fps, als ik door een rook granaat liep daalde dit naar ongeveer 40, in woestijn mappen zoals Matmata waar heel veel opstuivend zand is, heb je dus al gauw minder FPS.

Nu heb ik CoD2 op mijn iMac geinstalleerd met een ATi 2400XT, zelfde settings en haal ook 60FPS, echter als ik door rook loop of bij opstuivend zand daalt dit naar 15/20 FPS, erg weinig dus en vooral in Matmata is dit vervelend.

Ik heb dus mijn settings verlaagd van Extra naar High, en van 6x AA naar Off. Maar dit levert amper meer FPS op.

Nog lager wil ik mijn settings niet zetten want aangezien hij zonder rook/stuifzand gewoon 60fps haalt vind ik dat goed genoeg.

Daarom vraag ik mij af of er bepaalde tips&trucks zijn om dit te fixen? ik geloof dat je een bepaalde "CFG" kon maken waarbij je opstuivendzand uit kan zetten zodat je er geen last van hebt.

Kan iemand hier wat over zeggen? Bedankt.
Afbeeldingslocatie: http://www.snl-clan.org/cod_stats/srv1/matmata.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2008 19:35 ]

• StgMt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-07 23:37
Heb je Cod2 ook op directX7.0 staan of werkt IMac daar niet mee. Ik had ook met me systeem toen ik na lange tijd weer keer installeerd was ik dat ook vergeten. Daarop gezet niet meer aan de hand.

Verwijderd

Topicstarter
Oke, maar ik speel CoD2 op Windows, dus via bootcamp. Ik heb hem op DX7 staan.

Verwijderd

Alles in orde met drivers enzo? Geen gekke mods geïnstalleerd? In je grafische instellingen staat ook iets over 'Smoke Edges' of iets dergelijks. Probeer daar ook maar eens mee om te spelen..

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Het vreet gewoon veel van je kaart, dus zo gek is dat niet. Een 2400XT is ook geen topper op dat gebied.

Verwijderd

Topicstarter
Dat smoke en dust niet echt bevorderend is voor je FPS snap ik, dat je ook niks er aan kan doen weet ik ook, op een beetje overclocken na dan... ..

Maar ik dacht dat er een soort bestand was dat je zelf kon aanpassen en bijvoorbeeld ook dust kan uitschakelen of verminderen, een soort van CFG geloof ik...
Pagina: 1