GA-EP45-DS3L en geheugen???

Pagina: 1
Acties:
  • 257 views

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-05 21:00

H.Boss

Hugo Boss

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb dus het volgende mobo besteld : "Gigabyte GA-EP45-DS3L", alleen nu ben ik opzoek naar het juiste geheugen. Maar ik heb me dus rot gezocht op inet..Ik ging aan de hand van memory support list van het mobo opzoek naar geheugen. Maar op de snelheid van 1066mhz heb ik niet zoveel keus als ik de list volg van het mobo. Is het dan echt zo erg als ik memory neem die niet op de lijst voorkomt?

Ik heb nu in mijn achterhoofd "GEiL DDR2-800 8GB Black Dragon (4x2GB) PC2 6400 " die wordt ook gesupport maar is ook maar 800mhz en het mobo kan tot 1200 mhz. Ik overclock niet niks.

Mvg,

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:33
Als je niet overklokt, heb je in principe aan DDR2-667 in Dual Channel genoeg. Maar aangezien DDR2-800 op het moment bijna even duur is kan je dat beter nemen. Sneller geheugen ga waarschijnlijk niet in je performance merken.

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-05 21:00

H.Boss

Hugo Boss

Topicstarter
Oke prima! dat is fijn om te weten. Daarom Dan hoef ik daar ook niet meer voor uittegeven.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:43

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ik overclock niet niks.
Dus je overclockt wel :o

Tja, kijk naar resultaten van anderen en oordeel aan de hand daarvan wat voor jou zinnig is...

Maar sowieso verwachten we van een Tweaker dat hij dit soort dingen zelf kan uitzoeken en beslissen.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.