Toon posts:

Combinatie Squeezebot Duet & Freecom Mediaplayer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al veel info uit dit forum gehaald in verband met mediaplayer en squeezeboxen.

Ziehier mijn situatie :

Ik wil mijn muziek van overal in het huis beluisteren.
De verschillende ruimtes zijn : salon, eetkamer, keuken,badkamer en tuin.

Ik zou werken met 1 versterker voor salon en eetkamer en dan met A en B speakers werken.
In de andere ruimtes ben ik aan het twijfelen tussen Squeezebox of Sonos.

Nu mijn vraag is : Bestaat er een combinatie tussen de Squeezebox Duet (die enkel audio levert) en een andere mediaplayer à la Freecom met built in harde schijf ? en nog beter zou zijn een systeem die me ook toelaat TV signaal op te nemen.

Inderdaad, ik zie het uitgebreid, maar ben er zeker van dat dit haalbaar is.

Ik denk dat het voor de andere ruimtes iets te duur zal zijn om telkens met een squeezebox te werken, daarom kijk ik uit naar alternatieve oplossingen.

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:07

yGiDoRp

Sawasdee

Zowiezo moet je voor die squeezebox/sonos ook een versterker en speakers hebben (of een PC speakersetje, maar dat zou ik persoonlijk zonde vinden).

Wil je overal het zelfde geluid horen en op verschillende plekken tegelijk of afzonderlijk kunnen kiezen?

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:43
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:30:
In de andere ruimtes ben ik aan het twijfelen tussen Squeezebox of Sonos.
"De andere ruimtes"? Wat gebruik je in de eetkamer/salon dan?
Nu mijn vraag is : Bestaat er een combinatie tussen de Squeezebox Duet (die enkel audio levert) en een andere mediaplayer à la Freecom met built in harde schijf ?
Voor een Squeezeebox heb je Squeezecenter nodig. Dit draait op je PC, of op enkele NASsen, maar niet op een Freecom mediaplayer afaik.
en nog beter zou zijn een systeem die me ook toelaat TV signaal op te nemen.
Combineer dan een HTPC met een paar squeezeboxen?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
HTPC is me na het posten ook beginnen opvallen.. en nu heb ik het eens gegoogled en inderdaad.. dit zal voor mij de oplossing zijn.