Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Office key

Pagina: 1
Acties:
  • 823 views

• Clarissa
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-11 15:24
Hallo,

Mijn hardeschijf is gecrasht van mijn win2k systeem. Nu heb ik daar een nieuwe hardeschijf ingezet en winXP geinstalleerd.

Maar op mijn oude hardeschijf staat nog mijn originele office key in het registry.
Weet iemand hoe ik nu me key van me kapotte schijf kan halen? (alle data heb ik kunnen repareren van de schijf, alleen boot hij niet meer).

Heb gegoogled en op fora gezocht maar kon niets vinden. Office hoesje ben ik kwijt

bedankt alvast

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Clarissa schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:27:
Hallo,

Mijn hardeschijf is gecrasht van mijn win2k systeem. Nu heb ik daar een nieuwe hardeschijf ingezet en winXP geinstalleerd.

Maar op mijn oude hardeschijf staat nog mijn originele office key in het registry.
Weet iemand hoe ik nu me key van me kapotte schijf kan halen? (alle data heb ik kunnen repareren van de schijf, alleen boot hij niet meer).

Heb gegoogled en op fora gezocht maar kon niets vinden. Office hoesje ben ik kwijt

bedankt alvast
Originele Office key staat niet in de registry. Dit is slechts de Product Code en daarmee kan je hem niet opnieuw installeren.

https://discord.com/invite/tweakers

• Clarissa
redfoxert schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:28:
[...]

Originele Office key staat niet in de registry. Dit is slechts de Product Code en daarmee kan je hem niet opnieuw installeren.
Enig idee hoe ik me code dan terug kan halen? Weet dat het ook met everest kon, maar daar kijkt hij nu zeker alleen naar mijn geinstalleerde versie naar

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Het lijkt erop dat het wel kan.

http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=
ProduKey is a small utility that displays the ProductID and the CD-Key of MS-Office, Windows, Exchange Server, and SQL Server installed on your computer. You can view this information for your current running operating system, or for another operating system/computer - by using command-line options. This utility can be useful if you lost the product key of your Windows/Office, and you want to reinstall it on your computer.
edit:
Het is vaak wel slim om dergelijke applicaties even door de virusscanner te halen.

[ Voor 7% gewijzigd door Kixtart op 19-08-2008 16:32 ]

☻/
/▌
/ \

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:46
start dat win2k systeem nog op?
Er zijn redelijkw at tools te vinden die office keys kunnen lezen op een "live" systeem

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

zeg ook de volgnde keer waarop je gegoogled hebt.

key wordt volgens wat gegoogle opgeslagen in

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Office\10.0\Registration

Je mot dus de registy van die kapotte hd laden:

misschien zo..
http://www.techbytes.ca/techbyte75.html
maar ere zijn ook andere methodes.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Clarissa
Bedankt ik ga even knutselen,

En nee mijn 2k3 start niet meer :( anders was het zo opgelost

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-10 20:35
Wie gooit er dan ook zijn Office hoesje weg.
Topic is op het randje hoor.
Maar google eens op MagicJellybean. Goed programma voor dit soort gevallen.

• Clarissa
Is gelukt!
http://www.nirsoft.net/utils/product_cd_key_viewer.html

Met dat tooltje kon ik een externe windows installatiepad kiezen!

Hardstikke bedankt!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik zou niet blind varen op zo'n tool, ik heb ze beiden even geprobeerd, maar de keys zoals ik ze gebruikt heb om te installeren komen er niet uit. Sterker nog, ze lijken er niet eens op :) Verder kan je dit ook zelf makkelijk vinden. Plus een Office-installatie zonder de originele media/sticker zijn nog steeds hardstikke illegaal.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.