Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[vista]constante schijfactiviteit om niets?

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-11 14:45
Mijn harde schijf is soms constant, ritmisch bezig met iets en dat begin ik nogal zat te worden.
Bijna elke dag is het wel een keer raak en blijft hij zo een half uur bezig en andere HD acties worden er langzamer door.

Bij broncontrole onder 'schijf' zie ik dat C:\System Volume Information\{heel veel cijfertjes+lettertjes}{nog meer} als enige aan het lezen en schrijven is.
Iemand enig idee wat dat is/doet? Het is geen map die ik kan vinden op de pc..
Zou dat de "boosdoener" kunnen zijn?

Natuurlijk zijn er ook allerlei services die dit zouden kunnen verklaren, maar volgens mij heb ik alles uitgezet wat het kon zijn:

-autoscan win defender
-autom. backup
-autom. schijfdefragmentatie
-autom. schijfcontrole
-indexeren van bestanden
-superfetch

- User account control staat wel nog aan, maar die doet niet zoveel met de HD denk ik.

Verder heb ik sinds kort AVG geinstalleerd (computer schijnt geen virussen te hebben) en autoscan staat uit. Maar daarvoor was het probleem ook al.

Had ik nou maar XP gekocht :P

[ Voor 4% gewijzigd door Menesis op 19-08-2008 15:56 ]

Mixed Reality dev

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:46
sytem volume information is de plek waar oa je herstelpunten worden opgeslagen :)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Het zou fijn zijn als je toch voortaan eerst de search ging inzetten:

[search=vista schijfactiviteit]

Dat voorkomt een boel overbodig gestelde snelle vraagjes als deze ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.