Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] FP: mailto() linkje in Nieuws I/O

Pagina: 1
Acties:
  • 272 views

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:53
Vandaag weer eens m'n vriendin een artikellink gemaild.. Ging d'r op eens een gloeilamp boven m'n hoofd branden..

Zag dat er in Juli iemand een zelfde soort vraag had, maar dan server-side.

Een Client-side Mailto:() linkje met onderwerp en link naar het artikel reeds in de body.

Zou wel aardig handig zijn en vormt geen belasting voor jullie anders dan een klein stukje schrijfwerk om dit te implementeren.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Als ik in mijn browser (Firefox 3) naar het 'File' menu ga en op 'Send link' klik dan heb ik al precies de behaviour die je hier schetst. IE heeft die functionaliteit ook.

Kortom: waarom zouden we een feature maken als iig de meest gebruikte browsers die tegenwoordig al standaard bieden?

Intentionally left blank

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:01

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zelfs IE6 had deze optie al :) (bestand->verzenden->link via email)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:53
Weer wat geleerd, maar hoe dan ook, ik blijf 't een plekje in de Nieuws I/O waard vinden.

Net als (in de toekomst misschien?) Digg-achtige dingen waarbij tweakers bepalen wat 't belangrijkste nieuws van de week is.. Iets meer community op de voorpagina, zou leuk zijn.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

We zijn druk bezig met verdere integratie van het forum (de community) en frontpage content, dus wat dat betreft kan je nog wel eea verwachten :)

Maar verder deel ik je mening niet. Een mailto: link werkt ook alleen maar indien er op de client een (goed geconfigureerde) mailclient aanwezig is, en ik wil gebruikers niet opzadelen met een link die mogelijk gewoon niet werkt. Mailen via onze servers willen we niet aan omdat dat mogelijk voor spam-acties e.d. misbruikt kan worden.

Associaties met community-sites zoals Digg, waar het niveau eigenlijk niet echt Tweakers-waardig is, moet je eigenlijk ook niet willen.

Kortom: nocantdo :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.