Ik heb een probleem met uTorrent 1.8. Sinds ik de update heb gedaan naar 1.8 ben ik niet vindbaar terwijl de instellingen niet zijn veranderd. Met de vorige versie van uTorrent had ik geen problemen. Ik heb als NAT poort al jaren 65500 en heb die ook keurig geforward in mijn router (Thomson SpeedTouch 780).
Wanneer ik met de snelheidshulp van uTorrent met poort controleer dan geeft het de volgende resulataat:

Gewoon goed dus. De poort staat open, zoals altijd eigenlijk. Het enige rare wat ik kan ontdekken is het volgende... ik stel onder voorkeuren in dat ik poort 65500 wil gebruiken, deze instelling is ook door uTorrent 1.8 overgenomen uit de vorige versie.

Echter wanneer ik de snelheidshulp van uTorrent bekijk staat er in eens poort 65503, wat zeer vreemd is.

Als ik een torrent start krijg ik de volgende foutmelding:

Overige info:
Windows Vista 64 Ultimate (origineel)
Eset NOD32 3.0 (origineel)
Er is verder niks veranderd aan mijn systeem en software. WIe weet de oplossing?
Wanneer ik met de snelheidshulp van uTorrent met poort controleer dan geeft het de volgende resulataat:
Gewoon goed dus. De poort staat open, zoals altijd eigenlijk. Het enige rare wat ik kan ontdekken is het volgende... ik stel onder voorkeuren in dat ik poort 65500 wil gebruiken, deze instelling is ook door uTorrent 1.8 overgenomen uit de vorige versie.
Echter wanneer ik de snelheidshulp van uTorrent bekijk staat er in eens poort 65503, wat zeer vreemd is.
Als ik een torrent start krijg ik de volgende foutmelding:
Overige info:
Windows Vista 64 Ultimate (origineel)
Eset NOD32 3.0 (origineel)
Er is verder niks veranderd aan mijn systeem en software. WIe weet de oplossing?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.