Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Nu gebruik ik al lange tijd een 2 imap boxen op mijn mobiel, altijd handig als je onderweg bent. Maar nu vroeg ik me af, in het geval dat mijn mobiel gestolen wordt, kan ik uberhaubt hiertegen iets beginnen dat mijn email leesbaar is? Standaard staat de ophaaltijd op 5 dagen (ruim genoeg), dus het is niet zoveel mail maar het blijft leesbaar.

Had begrepen dat bv blackberries (met die enterprice server) bij eventuele diefstal bij de eerst volgende synchronisatie meteen alles laten verwijderen op de telefoon.

Hoe gaan jullie daarmee om? Eigen server, of eigen instellingen? Ik heb 1 box bij Xs4all, daar heb ik dus weinig in te stellen, de andere werkt via Mdeamon, daar ik mogelijk wat meer mogelijkheden zou hebben.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:46

Garyu

WW

OTA device management bij je provider gechecked? Afhankelijk van device en provider kunnen ze hem op afstand locken, restarten, wissen, updaten enz.

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future