Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij vertellen of en waar er te koop zijn: verloopstekkers voor de LG VIEWTY?
Bijvoorbeeld van de platte viewty stekker naar een (mini?) jackplug of
naar een losse draad die als antenne kan fungeren voor de FM radio
Ik zoek nl oa een mogelijkheid om de Viewty te kunnen koppelen aan een extern audiosysteem.
Bij voorbaat dank, HdB

• Cevel
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
probeer eens www.pdashop.nl ze doen veel in accesoiressen.

ook kun je eens kijken voor een Sony Bleutooth Reciever.. werkt via bleutooth naar AUX en kan je die zo aansluiten op een audiosysteem of pc... en dat is draadloos

Succes

[ Voor 55% gewijzigd door Cevel op 19-08-2008 11:36 ]

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Heb je ook al op ebay gekeken?

Waar heb je zelf al gezocht?

Hoi!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:33
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:27:
Kan iemand mij vertellen of en waar er te koop zijn: verloopstekkers voor de LG VIEWTY?
Bijvoorbeeld van de platte viewty stekker naar een (mini?) jackplug of
naar een losse draad die als antenne kan fungeren voor de FM radio
Ik zoek nl oa een mogelijkheid om de Viewty te kunnen koppelen aan een extern audiosysteem.
Bij voorbaat dank, HdB
Bij de viewty zit een verloopstekkertje waarin je prima een minijack (voor oordopjes of koptelefoon) kunt stoppen. Deze kun je natuurlijk ook gebruiken voor een audio systeem. Om hem aan te sluiten op een audio systeem heb je dan nog wel (afhankelijk van het systeem) een jack-jack of een jack-2xtulp kabel nodig, deze zijn te koop bij elke zichzelf respecterende electronica zaak.

Ik heb toevallig bij de Saturn van de week nog een kabel van jack naar 2x tulp gekocht voor 7 euro, deze gebruik ik om het geluid van mijn laptop naar mij stereo installatie te sturen.

[ Voor 3% gewijzigd door TheFes op 19-08-2008 13:33 ]

Home Assistant configuratie

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, ik ga de bluetooth reciever/transmitter van Sony bekijken!

Overigens ontdek ik nu pas de mogelijkheid om het koptelefoonsnoertje te gebruiken;
daar past een jack in.
Een snoertje met twee (mini) jacks heb ik nog nooit gezien, maar dat is te maken!
Ik zie trouwens ook een microfoon gaatje en ikoon naast die jack.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, DE_FES, ik zie nu pas je bericht van 20 aug 10.26 u

Het enige nieuws dat ik bracht is dus die microfoon
Tot helps,
Heindb
Pagina: 1