Google sloopt bluetooth uit Android

Pagina: 1
Acties:

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:06
Titel mag wel wat "journalistieker".

"Google laat bluetooth weg uit Androïd", bijvoorbeeld

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-01 15:49

JHS

Splitting the thaum.

T.net heeft al veel minder kwinkslagen e.d. dan vroeger - het lijkt mij zonde als alles zo verschrikkelijk formeel moet worden :) .

DM!

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-02 17:48

geerttttt

Manisch positief

Helemaal eens met JHS :)

[ Voor 27% gewijzigd door geerttttt op 20-08-2008 13:01 ]

Oost west, 127.0.0.1 best!

• bszz
Prima, smaken verschillen, maar ik ben het niet met je eens. De frontpage heeft een journalistiek karakter en juist daar past een neutrale, objectieve stijl bij. Neutraliteit en objectiviteit zijn (mede) bepalend voor de kwaliteit van nieuwsberichten. Kwinkslagen, grappen, etc. kunnen best, maar wat mij betreft op andere plekken: In reacties, op fora, etc.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je vergeet dat een titel ook de lezer moet uitnodigen om een artikel te lezen. Een titel als 'Google sloopt bluetooth uit Android' slaat in mijn ogen beter aan dan 'Google haalt bluetooth uit Android'. Als we nou puur een zakelijke site waren dan was een dergelijke titel verantwoord, maar je zit nog altijd op Tweakers.net waar we graag ergens wel een woordspeling en/of kwinkslag willen gebruiken. In artikelen hameren we er altijd op dat de inhoud neutraal en objectief wordt gebracht. De enige speling die wij ons tolereren zijn de titels, en daar zijn we ook zoveel mogelijk terughoudend in.

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-02 10:39
bszz, zo gaat dat ook in kranten, titels moeten wel wat pakkend zijn, zelfs kwaliteitskranten spelen er mee..

|>

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:07

mphilipp

Romanes eunt domus

Pfff...kwaliteitskranten...laat me niet lachen. Allemaal één pot nat. Lezers lokken met interessante koppen. Kranten zijn er om geld op te brengen, niet om jou te informeren... ;)

Mac Mini M4Pro | MS Surface Pro 9 | Canon 1Dx III | Bambu Lab H2C | BMW K1600 GTL

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 15:41

Sebazzz

3dp

Volgens de TS mag "Verschillende x op de pijnbank gelegd" en dat soort titels ook niet meer. Het blijft Tweakers.net, niet NRC.Next ;)

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• bszz
Sebazzz schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:27:
Volgens de TS mag "Verschillende x op de pijnbank gelegd" en dat soort titels ook niet meer. Het blijft Tweakers.net, niet NRC.Next ;)
Praat voor jezelf! :(

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 15:41

Sebazzz

3dp

Nounou, rustig hoor. Als je wat je aanhaalde al niet journalistiek genoeg vindt, kan ik concluderen dat wat ik aanhaalde al helemaal niet door jouw beugel kan.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• bszz
Sebazzz schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:49:
[...]

Nounou, rustig hoor. Als je wat je aanhaalde al niet journalistiek genoeg vindt, kan ik concluderen dat wat ik aanhaalde al helemaal niet door jouw beugel kan.
Je verzint een mening van mij en gaat daar vervolgens op een nietszeggende manier tegenin. Wat is de toegevoegde waarde van je bijdrage :?

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Het is misschien ook een klein verwijt naar Google, want welke gsm heeft tegenwoordig geen Bluetooth meer? En zeker de SmartPhones / PPC's?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heren, heren. Enige rust zal u goed doen :) .

• bszz
Harm schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 18:32:
Heren, heren. Enige rust zal u goed doen :) .
Nou dokter, als u dat zegt... ;)

Verwijderd

Robin schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 00:45:
Je vergeet dat een titel ook de lezer moet uitnodigen om een artikel te lezen.
Telegraafstijl FTW *O*

sloopt eruit = fysiek = ze hebben het er dus daadwerkelijk uit gesloopt na productie? :P
of hebben ze besloten het niet toe te voegen?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2008 19:10 ]

Pagina: 1