[ Voor 27% gewijzigd door geerttttt op 20-08-2008 13:01 ]
Oost west, 127.0.0.1 best!
Prima, smaken verschillen, maar ik ben het niet met je eens. De frontpage heeft een journalistiek karakter en juist daar past een neutrale, objectieve stijl bij. Neutraliteit en objectiviteit zijn (mede) bepalend voor de kwaliteit van nieuwsberichten. Kwinkslagen, grappen, etc. kunnen best, maar wat mij betreft op andere plekken: In reacties, op fora, etc.
|>
Pfff...kwaliteitskranten...laat me niet lachen. Allemaal één pot nat. Lezers lokken met interessante koppen. Kranten zijn er om geld op te brengen, niet om jou te informeren...simon schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 00:47:
zelfs kwaliteitskranten
Mac Mini M4Pro | MS Surface Pro 9 | Canon 1Dx III | Bambu Lab H2C | BMW K1600 GTL
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Praat voor jezelf!Sebazzz schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 13:27:
Volgens de TS mag "Verschillende x op de pijnbank gelegd" en dat soort titels ook niet meer. Het blijft Tweakers.net, niet NRC.Next
Nounou, rustig hoor. Als je wat je aanhaalde al niet journalistiek genoeg vindt, kan ik concluderen dat wat ik aanhaalde al helemaal niet door jouw beugel kan.
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Je verzint een mening van mij en gaat daar vervolgens op een nietszeggende manier tegenin. Wat is de toegevoegde waarde van je bijdrageSebazzz schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:49:
[...]
Nounou, rustig hoor. Als je wat je aanhaalde al niet journalistiek genoeg vindt, kan ik concluderen dat wat ik aanhaalde al helemaal niet door jouw beugel kan.
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Verwijderd
Telegraafstijl FTWRobin schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 00:45:
Je vergeet dat een titel ook de lezer moet uitnodigen om een artikel te lezen.
sloopt eruit = fysiek = ze hebben het er dus daadwerkelijk uit gesloopt na productie?
of hebben ze besloten het niet toe te voegen?
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2008 19:10 ]