Hallo, ik heb een paar problemen bij Counter-Strike. Bij het hoofdscherm moet er toch boven training new game staan of niet? Bij mij niet dus.(new game is als een soort onzichtbaar, kan er op klikken, maar titel staat er niet) Ik kan wel klikken en dan gaat het wel naar het select difficulty scherm, maar als ik dan een nieuw spel wil spelen dan kan ik dit ook niet. Ik heb het spel zo gekocht, en bij vrienden is dit probleem er niet. Iemand een idee?
Couter-Strike is een muli player game, en die kan je het beste opstarten met Gamespy. (is heel makkelijk om ook je vrienden te vinden)Als je daar dan op een server dubbel klikt, begint ie het spel.
Simpel...
Simpel...
The "real" Champ will always be The Champ
Counterstrike heeft geen "new game" of "training" optie. Het is puur en alleen voor multiplay bedoeld. Als je wilt oefenen zul je een bot moeten installeren.
De retail versie van CS die bij HL Generation 2 zit heeft wel de optie traing. Die levels kan je geloof ik ook zelf downloaden en toevoegen.
Feit blijft dat je geen nieuw game kunt kiezen. Als je toch zonder internet wil spelen, kan je het beste naar internet games gaan en daar een game createn.
Feit blijft dat je geen nieuw game kunt kiezen. Als je toch zonder internet wil spelen, kan je het beste naar internet games gaan en daar een game createn.
Over Counter-strike en problemen gesproken, wat vinden jullie van de RealBots op mijn PC? 

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
ik vindt ze lenig!!!!!!!!
The "real" Champ will always be The Champ
Ook een bot presteert niet goed met bevroren noten
Pagina: 1