Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Vista] installaties vragen om "Digitale Handtekening" *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag heb ik Vista Ultimate 32 bit (legaal) even opnieuw geïnstalleerd omdat ik partities aan wou maken. Alles ging goed totdat ik weer software probeerde te downloaden. Bijvoorbeeld AVG, MSN en Bearshare. Alleen wanneer ik de software heb gedownload krijg ik de melding: "dit bestand wordt geblokkeerd omdat het geen geldige digitale handtekening bevat dat de uitgever ervan bevestigt." Ik kan alleen maar op OK klikken. Ik heb dit forum even gelezen: http://gathering.tweakers.net/forum/...ages/1307905/0 maar hieruit ben ik ook niet wijzer geworden. Ik heb geprobeerd om de UAC uit te zetten. Via Start, Plaatje rechtsbovenin en dan gebruikersaccountbeheer in of uitschakelen. Maar wanneer ik nu iets download krijg ik de melding: "....... is geen geldige win32 toepassing". Ik heb dit dus weer ingeschakeld en ik heb in de Internetopties "software mag worden uitgevoerd of geïnstalleert, zelf als de handtekening ongeldig is" ingeschakeld. Nu krijg ik als ik iets download en wil installeren: "...... werkt niet meer".
Ik heb Vista nogmaals geprobeerd om opnieuw te installeren maar niks mag baten.
Ik heb:
E8400
P5E
Samsung Spinpoint F1 750GB.
Windows Vista Ultimate 32 Bit.

Wat kan ik doen?

• peeter94
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-01-2022
Hier exact hetzelfde probleem :( Iemand? :?