Verwijderd

Topicstarter
Is er iemand die een Vogel's VFW065 muurbeugel gebruikt in combinatie met de Philips 42PFL9703. Volgens de Vogel's flatscreenfitter zou deze VFW065 een geschikte muurbeugel zijn.

Ik ondervind echter problemen met het monteren van deze muurbeugel en ik stel me de vraag of deze beugel wel degelijk geschikt is voor dit type toestel ?

Bij het bevestigen van 2 vertikale geleiders mbv elk 2 schroeven aan de achterkant van het toestel zijn er slechts weinig locaties waarbij de 2 gaten in de TV overeenkomen met de 2 gaten in de vertikale geleider. Uiteindelijk blijkt dat er slechts 2 mogelijkheden zijn waaarbij de geleiders kunnen bevestigd worden:

(1) Ofwel dienen de vertikale geleiders erg hoog aan de achterkant van het toestel gemonteerd te worden en dan zal, eens het toestel opgehangen is, de aan de muur aanwezige horizontale geleider boven het toestel uitsteken.

(2) Ofwel dienen de vertikale geleiders erg laag aan de achterkant van de TV gemonteerd te worden en dan zullen deze vertikale geleiders gedeeltelijk aan de onderkant van de TV uitsteken.

Is er iemand die succesvol een VFW065 gebruikt heeft in combinatie met een Philips 42PFL9703. Hadden jullie problemen met de montage ?

Alvast bedankt,

Kris

Verwijderd

Topicstarter
Mijn excuses. De bedoeling was deze posting in de Philips thread te plaatsen. Gelieve deze posting te negeren, ik post nu opnieuw op de goede plaats.

[ik vind nergens een optie om deze thread te deleten]